Je Volgende Auto #20

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Een eer ja!

Thomas, wat kost die corrie?

weet ik niet , zal aardig wat kosten denk ik

En soms echt cheap voor een echt volle auto, e34 m5 komen vanaf 3k al langs op marktplaats.
En dan heb je gewoon een hok met 300+pk 8)


Idd, al zit ik te kijken voor een 525/535 met leer airco enz, kosten in duitsland 2k ofzo wel veel gelopen maar dat trekken ze wel, mooi laag leggen en alles zwart lijkt me wel vet :D


Tof Wokkel! :W

Zo net nog de corrado van JD irl gezien :~

#1011

/close

#20 alweer.
 
Advertisement - register to remove this

Wat moest je @ JD dan ErwinZ ? :P

Iemand trouwens ervaringen met JD? en ben wel benieuwd wat je kan verwachten als je een TT 225pk laat chippen :P
 
Dat is wel een goeie optie inderdaad.
Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een volgende auto maar je komt maar weinig nette jetta's tegen voor een mooie prijs, vandaar dat ik denk ik toch wel voor deze ga.
Heb 'm al een paar keer in het echt gezien, die jetta ziet er op het oog echt nog wel goed uit, staat ook 5 minuten bij m'n huis vandaan. :)

Misschien dat je de ad. op volksforum al had bekeken?

(maar mocht dit 'm alsnog niet worden, dan zal ik je tip in ieder geval goed in m'n achterhoofd houden! :))
 
Dat is wel een goeie optie inderdaad.
Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een volgende auto maar je komt maar weinig nette jetta's tegen voor een mooie prijs, vandaar dat ik denk ik toch wel voor deze ga.
Heb 'm al een paar keer in het echt gezien, die jetta ziet er op het oog echt nog wel goed uit, staat ook 5 minuten bij m'n huis vandaan. :)

Misschien dat je de ad. op volksforum al had bekeken?

(maar mocht dit 'm alsnog niet worden, dan zal ik je tip in ieder geval goed in m'n achterhoofd houden! :))

Ja ik had de ad al gezien ja....cool ding. Vind een Jetta beter ogen met dikke bumpers dan met dunne. Schroefset kun je van je mk3 overzetten he....
 
Ja schijnt ook een prima setje te zijn. Als t echt goedkoop moet kun je ook nog in Duitsland kijken...Daar heb je een TEC set voor 220 inc verzenden.
 
haha en terecht!

Vaak gaan schroefsetjes toch lager dan ze opgeven? Dat heb ik volgens mij bij v-maxx wel.
Maargoed laat ik eerst maar 's een andere auto kopen en dan kijk ik wel verder :+
 
[IR]http://i35.tinypic.com/8yhons.jpg[/IR]

[IR]http://i37.tinypic.com/2pychf7.jpg[/IR]

ik blijf dit toch wel prachtexemplaren vinden hoor :love:
 
Ja schijnt ook een prima setje te zijn. Als t echt goedkoop moet kun je ook nog in Duitsland kijken...Daar heb je een TEC set voor 220 inc verzenden.

Dan zou ik toch liever voor die fk set gaan, waarvan men zegt dat ze in dezelfde fabriek als kw worden gemaakt. Of het ook echt zo is .. dont ask me. Ik heb ook een FK schroefset onder de mk1 en ben er wel goed over te spreken. Al die verhalen over keiharde stuitersets gaat niet bij deze set op imo. Vergeleken bij mijn Polo is de Golf1 comfortabel, maar de polo is dan ook wel een hels ding :P
 
TEC is ook geen stuiterset hoor. Is echt prima mee te rijden. Ik dacht dat jij Supersport op de MK1 had btw?
 
Nee.

FK.jpg


:+
FK2.jpg
 
TEC is ook geen stuiterset hoor. Is echt prima mee te rijden. Ik dacht dat jij Supersport op de MK1 had btw?

Ik vind tec ook behoorlijk stuiteren hoor :rolleyes:

Ik heb em nu op +/- -8/7 staan maar dat kletterd behoorlijk over het wegdek :P

Maar opzich is er prima mee te rijden *D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top