Je volgende auto #2

Status
Not open for further replies.
JorneP, met wat voor motor/kmstand dan?
Want 11K lijkt erg weinig, maar kan het mis hebben natuurlijk.

Wordt iig een 6-pitter, 320i oid. kijk wel wat er dan is..

ér zijn me er nu 2 aangeboden (ik krijg hem voor een leuke prijs ivm me vader daar altijd bij de garage koopt, zijn dus geen officieele 'verkoopprijzen')

Heb nu een E46 320 Ci
en een 328 Ci aangeboden gekregen, (en een 318Ci 2.0L maar deze valt sowieso af :p) deze 320i was wel met achterschade (klep).

Maar daar zou dan een mooie CSL klep op kunnen komen..;) Er is geen haast bij, ga eerst goed rondkijken :)
 
Iemand nog een oude camper te koop ofzo voor 1000 eu? :+ Ben vakantie plannen aan 't maken voor zomer '07 :p
 
Jammer dat die rood is, maar verder echt mooi ding!
Vraag hem als er een NAP bij zit? Maar als die is ingevoerd is dat ook geen garantie.
 
Tis trouwens een G60, oude wagen van Jeroen (JD)... Had daarna een Leon TS 20VT, en nu een Golf V GTI met o.a. S4-remmerij...
 
Die Corrado is op een paar kleine dingetjes na wel goed vet zeg :eek: Velgen staan er ook wel goed onder..

Een collega van mij had zo ook een mooie g60.. vorige eigenaar had hem helemaal laten overspuiten omdat ie de kleur niet mooi vond, en meteen alles in kleur (soort donkerpaars/blauw, volgens mij wel een ori vag kleur) laten doen. Dus ook grill enz. En dan 17" ongeveer zoals die porsche cup velgen maar dan met schroefjes :) Owja, ook nog verlaagd natuurlijk, ding kon geen drempel meer over :p
 
Het gaat mij meer om de betrouwbaarheid van het blok. Kunnen ze relatief hoge km standen aan. Ook hoor ik wel eens dat het klote sleutelen is aan zo een blok. A4 wordt ook geleverd met een gewoon 1.8 blok, hoe is dat?

audi als merk staat bekend laatste jaren voor hoge km's, vriend van min pa gaat nu richting de 500.000 zonder echt noemenswaardige kosten.
 
ik ken zo ook een blok die al na 150000 compleet in de soep is gedraaid, echt compleet|(

Wat wil je hiermee zeggen?

Elk merk heeft er mindere auto's tussen zitten. in het algemeen staat het bekend als top kwaliteit

Arne ofzo was het geloof ik, die ook al 2 206jes gemold had. verder had oz met zijn stylo ook al wat gemold, shit happens:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top