Je volgende auto #2

Status
Not open for further replies.
mensen ik heb gedachten een beetje laten gaan en zit langzaam te denken om een oldtimer te kopen.

oldtimer die redelijk onderhouden is, met een nw apk.
Zoals jullie weten betaal je voor een oldtimer geen belasting dus mijn voorkeur gaat zeker uit naar een LPG of diesel.

Maar wat is verstandiger een LPG op diesel ? ivm de kosten van het ondehouden

Heb er niet echt verstand van, maar volgens mij is een 25+ jaar oude diesel niet helemaal je van het;) Denk dat lpg beter rijdt....qua onderhoud zou ik het niet weten.
 
mensen ik heb gedachten een beetje laten gaan en zit langzaam te denken om een oldtimer te kopen.

oldtimer die redelijk onderhouden is, met een nw apk.
Zoals jullie weten betaal je voor een oldtimer geen belasting dus mijn voorkeur gaat zeker uit naar een LPG of diesel.

Maar wat is verstandiger een LPG op diesel ? ivm de kosten van het ondehouden

Een diesel van 25+ jaar oud wíl je echt niet :p Geluid van een tracktor en niet vooruit te branden...

Een benzine op LPG kun je overwegen, maar als je niet veel km's gaat maken lijkt het me een minder handige oplossing dan gewoon een benzine uitvoering. Oude motoren hebben namelijk nog wel eens wat moeite met het draaien op gas.. Kun je wel lekker besparen op brandstofkosten, maar dan ben je het later net zo hard kwijt aan een stel nieuwe kleppen :p
 
autorik962132nk0.jpg
 
Eergister @ DBM Engineering 5x Skyline R34 gespot... Pfuuu... teringgeil 8)

Mijn volgende auto word ws. een S14 8) (een a kan ik niet betalen :p)
 
166-renato4.JPG


Ik vind em alleen maar vetter worden, wat een mafiabak 8) Ruiten tintje zwarter zou het wel afmaken denk :D

Lijkt me alleen zo lastig parkeren in de straat waar ik woon, meestal niet echt veel parkeerplek :rolleyes:
 
166-renato4.JPG


Ik vind em alleen maar vetter worden, wat een mafiabak 8) Ruiten tintje zwarter zou het wel afmaken denk :D

Lijkt me alleen zo lastig parkeren in de straat waar ik woon, meestal niet echt veel parkeerplek :rolleyes:

Zender/lester spoiler/lipje achter op maakt m helemaal af. Pak wel met kleine koplampen die zijn zo sweet :love:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top