This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Nee, enige wat me tegenhoud zijn de eventuele kosten... Maar ik zal er zeker niet lang in rijden.... Dus als het ding in orde is ga ik er zeker over nadenken.
Dikke fun in zo'n ding.

(In 't zilver vind ik hem ook mooier maarja, vind maar eens iets wat ook op gas loopt in die staat voor die prijs....)
 
Het is geen ramp als er simpelweg iets vervangen moet worden. Daar hebben we altijd wel een adresje voor.
Grotere reparatie's zullen wat minder leuk zijn, maarja, dat risico weet je van tevoren.


En er zit toch een ijzersterk blok in. :+
 
Wil binnen nu en een aantal weken gaan kijken voor een hok erbij. Heb nu een peugeot 405 maar wil een oude golf 2 erbij als klus en rommel auto.

Nu heb ik er 1 uit 1991 op het oog voor weinig, maar zijn er nog punten voor iemand bekent waar ik echt op moet letten? Denk aan bepaalde plekken die snel rot zijn etc?
 
Ik zou nog een oudere nemen, uit 85 ofzo. Is bijna belastingvrij en als je hem een beetje netjes houdt, heb je kans dat hij zelfs nog meer waard zal worden ook.

Een bekende plek is onder andere de parafaanplaat, rand van de voorruit. De rest zal oa. Arne wel weten.
 

Idd beter een oudere die kun je in de oldtimerverzekering doen. Scheelt je redelijk wat. Ook zijn ze wat lichter, handig met wegenbelasting.

Idd rand onder de voorruit, wielkasten, wielranden, draagarmen, voel ff of de vloerbedekking droog is, kachel kan vaak alleen op stand 3 (weerstand kapot)
 
Gaat om het idee .

@ marcel, ik koop nooit geen golf, misschien een type 1 maar een andere echt niet.

Die bakken zie ik al veel te vaak, ben ik op uitgekeken .
 
Status
Not open for further replies.