Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
De vanafprijs wordt 27.490 voor een 1.4 TSI met 122pk. Als ik de berichten goed lees wordt de diesel (ws. vanwege de grote vraag naar de nieuwe 2.0TDI commonrail) pas later leverbaar :(

Dit is op zich ook wel tof, een Auris GT180:
Auris_GT180_main_tcm27-793397.jpg


Jammer dat ik de Auris een beetje een ouwelullen imago vind hebben... Gunstig geprijst is hij iig wel. 29.900 :)

Int wit:
8ac6b262dea6116437ebf3ec2a1b4433.jpg

Die 2.2 D4D D-cat 177pk 400nm dieselmotor is wel een behoorlijke baas.
 
Last edited:
Idd Robert, supermooi zelfs. Is zo te zien idd leer/alcantara stof. Ideaal. Zou dan geen volledig leer willen. Maar dat zal wel een duurdere optie zijn, aangezien het op de foto in een 2.0TSI zit.

Jelle, heb je stiekem gedronken? Een auris, alsjeblieft zeg.
 
Mooi interieur 8)

Die deurgrepen hadden van mij ook wel wat subtieler gemogen ipv deze geo driehoeken zoals Boyd zegt :P
 
Stoelen zijn zo te zien exact hetzelfde als Passat sportstoelen, alleen een andere hoofdsteun.
 
bart aan de a4 avant
heineken de 159 ?
en nu jij aan de volvo station

er was toch nog iemand met een v40 ?

melden zich verder geen station gangers ?

156 :P

Van het weekend zijn er twee nieuwe bandjes op gekomen, wat een rust opeens :o Ook nooit geweten dat een auto zoekerig kan worden van gecupte banden, auto lijkt ineens veel beter z'n lijn te behouden.

Alfa is voor jonge mensen zonder autoervaring, jullie zijn al zo oud en wijs genoeg om te weten dat die Alfa toch kapot gaat :)

Zonder autoervaring? Nou ja, ik moet toegeven, ik had beter moeten weten :P Nu issie bijna goed.. Alleen nog ff uitvogelen waarom de airco het niet doet, en de ventilator voor de radiateur :rolleyes: Als het is wat ik dénk dat het is dan is het gelukkig maar een stom/klein/goedkoop iets. Ik vermoed namelijk dat er wat relais gesneuveld zijn met de laatste kleine beurt :P

Tsja, het houdt je bezig :+
 
gewaard interieur iets anders dan dat oude std italiaanse zooi :D

Gewaagd? :P

Vind de stoelen wel lekker oldskool/retro aandoen, maar tekent af tegen het moderne platic dashboard met compenenten welke je in willekeurige vw/audi/seats ook al bent tegengekomen de afgelopen jaren 8P
 
Die Scirocco wordt GOED duur...helaas, was te verwachten. Maargoed, blijft wel een mooie bak :) Maar denk echt niet dat dit het instap interieur zal zijn :+
 
Het is idd een beetje retro. Hou ik wel van. :)

Die Scirocco wordt GOED duur...helaas, was te verwachten. Maargoed, blijft wel een mooie bak :) Maar denk echt niet dat dit het instap interieur zal zijn :+

Yep, het waren vroeger ook al dure hokken.
 
Ik heb er aan proberen te wennen maar ik vind die scirocciorco echt pislelijk. Die ruimte voor de kentekenplaat achter, de ontbrekende grille en vooral de naar achter smal toelopende bovenkant van de auto trek ik slecht. Ben ik de enige of?
 
Jelle, heb je stiekem gedronken? Een auris, alsjeblieft zeg.
Ik wist dat deze opmerking zou komen. Nee ik heb niet gedronken. En vind het ook geen mooie auto (in deze GT180 variant vind ik hem al wel wat mooier), maar die motor is wel gers :P

Ik rij trouwens nu even in een Golf 1.4 optive. Wat een drama, die motor. Ik kom amper op de 120!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top