Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Ik heb vorig jaar ook maar per ongeluk een witte gekocht, wist ik veel dat t hip zou worden :+
 
Geluidsmeting voor hij de ring op mag lijkt me. In Duitsland zijn ze wat strenger dan in NL met geluidseisen.
 
Duitse Tüv keuring is ook strenger dan APK keuring..

Zo, net een proefrit in een gechipte A3 sportback 2.0 TDI 140pk (nu dus 170 met ABT chip) Ambition gemaakt. Dat knalt wel lekker, je zit zo op de 210 teller :P

Maar ik word er verder niet warm of koud van... A3 valt dus af. Ook vond ik de 'sport'stoelen niet lekker zitten, itt de sportstoelen in een golf, en dat balkje onderlangs de middenconsole is heel irritant, je zit er telkens met je knie tegenaan..

Dus je vind een Mk.V boeiender dan een A3 SB? Verrassend :)


Sure :+

hmmm een witte benz is ook wel hip:p

[IR]http://i29.tinypic.com/2wp8ryc.jpg[/IR]

Dat is gewoon een kampbak, mis alleen roestige wielkasten en cocaine bovenop het dashboard...
 
Arne heeft Jelle helemaal om met dat 'witte' gedoe :P

Mijn huidige auto wilde ik in 2005 al in het wit bestellen maar ben toch maar op safe gegaan en heb hem metallic grijs besteld.. Dus het is niet Arne hoor ;)

D.J. Wat is er zo boeiend aan een 'ABT' golf? Het is gewoon een normale golf met andere bumpers hoor... Ik zou er sowieso niet 1 willen met 4 pijpen, kom op, het blijft een diesel...

Bart, tja, de A3 SB vond ik nou gewoon niet geweldig. In de autoweek van afgelopen week staat ook een artikel over een 2e hands A3, en dat ze vaak afgedaan worden als een opgeleukte golf. Dit is volgens hen niet waar, volgens mij ook niet want het is een andere auto. Maar zo veel beter vind ik het nou ook niet en om nou die ontzettende meerprijs daarvoor te betalen. Daar hoef ik niet persé 4 ringen voor op mijn motorkap hoor.

Mijn idee is, als je een auto van dat kaliber wil, kun je net zo goed een Golf V kopen. Zelfde kwaliteit.
 
Weet iemand trouwens hoe een 1.9 JTDm 16v motor rijdt? 150pk? Zo'n 147 business pro is wel heel mooi geprijst... (28.000 euri)
 
Volgens mij heb ik er ooit ingereden en wilde ik toen constant het gas intrappen. Dus best wel potential. Vind het sowieso een erg mooie auto van binnen.

Maja is een tijd terug dus kan je geen goed verslag geven ;)
 
Jelle, vraag Bas gewoon? Jantine heeft ook die motor in dr 147.

Denk trouwens wel dat ie je HARD gaat uitlachen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top