This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Bordeaux rood is een optie, voor de rest geen rood

Mja, coupe of cabrio maakt me niet zoveel uit, ligt aan de prijs en of hij met hardtop etc is.

En die velgen staan gewoon tof ..
 
Uiteraard. voor 9,5 staan er al een paar nette te koop. Maja moet ff kijken wat er op komt. Tot nu toe niet veel mooie gezien, en als ze al mooi zijn vragen ze 3 k teveel ofzo :X
 
Die is wat duurder in onderhoud & verzekering, vriend...

Ik vind het een mooie E36, en als je de advertentie leest, zie je dat je hem met of zonder deze wielen kan krijgen (anders met polished 18" M3)...
 
Die is wat duurder in onderhoud & verzekering, vriend...

Ik vind het een mooie E36, en als je de advertentie leest, zie je dat je hem met of zonder deze wielen kan krijgen (anders met polished 18" M3)...

oke, vriend............

daar moet je gewoon maar even niet aan denken dan. woeste auto's kosten nou eenmaal meer :+
 

Wat een geld zeg, mijn 1.8T van 2000 met het nieuwe type blok (aum) en 134.000 op de klok ging eruit voor 7500. Daarbij was de auto VW-dealer onderhouden en in perfecte staat. Had alleen geen leder en het was een 3-deurs. Anyhow, vind 8900 voor een auto van 10jaar oud veel te veel geld, zeker met die kmstand!
 
Ging vandaag cheap remschijven halen voor de Polo. Zag ik in mijn ooghoek een dikke bmw staan dus ik gelijk omdraaien. Stond er een witte e21 323i die ik al eens te koop had zien staan op marktplaats. Moet zeggen dat die auto`s wel erg mooi zijn in het wit Na aangebeld te hebben bij een paar huizen de eigenaar getraceerd alleen was die helaas niet thuis/bereikbaar. Auto nog even wat bekeken. Niet echt een hele nette auto, maar ik wil opzich wel een bak waar ik wat mee kan klussen. Interieur met stoelhoezen, 3 speakers in de deuren etc. Buitenkant had ook wel wat plekken en er was al gelast aan de bodem. Volgens de vader van de eigenaar is de auto technisch wel erg goed. Telefoonnummers uitgewisseld dus nu maar even afwachten

Toeval of niet ?
 
Zou persoonlijk nooit een witte nemen, maarja als de prijs goed is, en er wat van is te maken, waarom ook niet 8)..

E21 is wel tov -:-
 
Status
Not open for further replies.