Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.

Robert

Superrrjoden!
Lars, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Skyline maar wat is nou het beste?
Hem zelf importeren vanuit de UK of hier in NL de diverse fora's afspeuren in de hoop dat er een mooie te koop staat?
Gaat ws. een single turbo worden ipv een GTR want die gaan heel snel richting de 20k :P

Mag ook via PM
:*


Lars...toevallig bekend met een spierwitte skyline japanse style? Zilverkleurig bestickerd...echt zo'n tupperware 2f2f auto zegmaar :P No comment verder...auto's met 500+pk mogen het hebben van mij, hehe! Maar ik zie dat ding dus wel eens hier in zoetermeer rijden (rijdt uiteraard een jap in :P), alleen zag ik hem van de week ff gas geven.

Ik ging serieus helemaal out...er kwam ineens een brul uit dat ding, niet te omschrijven als mooi en zwaar, maar erder als grof&bruut zegmaar. En dat ding ging echt al stuiterend en slingerend over het wegdek :P Was echt machtig om te zien gewoon....daar kwam echt een vermogen los waar je eng van wordt. Enig idee wie het is?

Gast kon ook niet fatsoenlijk wegrijden bij het stoplicht, moest echt minimaal met 3000 toeren wegrijden volgens mij anders viel het apparaat gewoon stil. Dus naar mijn idee was er echt gigantisch veel aan verandert op motorisch gebied...maar misschien weet jij er meer van?


Als je Lars op MSN wil, gewoon PB sturen pronk :*


Ik gebruik zelf geen MSN :P Maar dit had idd best over de PM gekund :P


Tuurlijk niet, wij willen ook meelezen over dat soort auto's. ;)


Hoi :P
 
Advertisement - register to remove this

Deze M535i staat ook al een tijdje te koop en is imo erg mooi (behalve de wielen). Lichte kleur staat mooier op die wagens dan een donkere kleur imo.

http://link.marktplaats.nl/152811446

Wel een stuk duurder, maar zitten ook veel voordelen aan:

- Vreselijk dik leer interieur
- Auto is compleet overgespoten
- Het is een handbak ipv een automaat bij de zwarte
- Stukken lagere km stand (zegt weinig natuurlijk, maar voor eventuele verkoop wel voordelig)
- Koprevisie

Gezien dat de auto al tijden voor 5350€ te koop staat zal er wel over te praten zijn.

Iemand die toevallig iets weet van deze auto. Waarom staat ie zo lang te koop etc ? (Maykel / Assen ? :P)
 
@r0bert; Velgen zijn niet lelijk, maar vind het totaal niet passen bij de auto.

@Arne; Van het prijsverschil kan ik iig geen leer interieur en complete paintjob kopen :P Wat vind je verder "mindere" details aan de auto ?

De ongespoten zijstrip/achterspoiler en radio oid ?
 
@r0bert; Velgen zijn niet lelijk, maar vind het totaal niet passen bij de auto.

@Arne; Van het prijsverschil kan ik iig geen leer interieur en complete paintjob kopen :P Wat vind je verder "mindere" details aan de auto ?

De ongespoten zijstrip/achterspoiler en radio oid ?

Lieuwe, ik had het idd over de echt verschrikkelijke radio en de velgen. Zijstrips en spoiler irriteer ik me niet aan. Ik zie zelf alleen liever een zwarte ipv deze kleur, mgoed is nog steeds vet.

Kun jij me nog ff laten weten waar jij die VDO tellers weghebt voor 29 euro ps?
 
Strips storen mij ook niet hoor :) Radio en velgen zouden iig de eerste dingen zijn die ik zou veranderen.

Klokjes bij dutch power trading weg. Ze zijn nu btw 34€ ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top