Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
@Lars
Het groeit me helaas niet op m'n rug momenteel ;)
M'n budget is circa 6k voor een vervanger van m'n A3.. Die dingen zit je al snel op de 8k :)
 
Mooie bak Bart!
Interieur cleaner erop, stofzuigertje er doorheen en hij is weer netjes :)
Automaatje in die 320D's rijdt ook echt prima.. (spreekt uit ervaring :))
Alleen zonde dat er geen climate control in zit, echter kan je natuurlijk niet alles hebben!
Ik zeg: Leon verkopen en zoiets voor de deur zetten ;)
 
Soms standaard, soms een optie inderdaad... Ik heb ook het Seat Sound System, en ik moet zeggen dat het bijzonder goed klinkt...



De kleur & de uitvoering is niet zo bijzonder, zou eerder voor een Sport gaan (wel behoorlijk stug geveerd)... De motor is echter top... Met 150k op de teller hoef je je nergens zorgen over te maken, kan je nog jaaaarrren mee rijden...

Een stella of stella plus uitvoering wil je idd echt niet hebben op zo'n ibiza. Heb zelf een Sport uitvoering en daar zitten dus normale stoelen in, lekker stevig. Maar idd, de vering is vrij stug. Je went er aan, maar je merkt het zeker wel in het begin.

Voor de rest zijn die modellen ibi's echt super. Alleen jammer van de te irritant kleine deurbakken (kan dr NIKS in kwijt) en van de typische seat kwaaltjes (kraken achtervering, gevoelige waterpomp en roestgevoeligheid, achterklep)
 
Een stella of stella plus uitvoering wil je idd echt niet hebben op zo'n ibiza. Heb zelf een Sport uitvoering en daar zitten dus normale stoelen in, lekker stevig. Maar idd, de vering is vrij stug. Je went er aan, maar je merkt het zeker wel in het begin.

Voor de rest zijn die modellen ibi's echt super. Alleen jammer van de te irritant kleine deurbakken (kan dr NIKS in kwijt) en van de typische seat kwaaltjes (kraken achtervering, gevoelige waterpomp en roestgevoeligheid, achterklep)

Lekker toch, stugge vering? Achtervering, toprubbers vervangen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top