This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Sparen he Rij atm in de auto's van m'n ouders en m'n zus. Als ik dit jaar klaar ben met school heb ik wel een eigen auto nodig, want moet dan dagelijks op en af naar een andere stad. (verder studeren)
 
+-, gti is duurder, de cupra kost wel 5K aan biv en de gti 2-3k. Nja, groot kans dat ik een 2de handse haal. Zie ik dan wel
 
Zoiets word toch mijn volgende auto


Denk ff de booskijkers weg en evt RS4 velgen.
Of die immi BBS LM velgen


Alleen ik wil er wel een bij een dealer vandaan met nieuwe APK en evt garantie.

Heb echt geen zin in zo'n pauper bak waar elke x wat aan mankeerd.

Ik denk dat ik gewoon voor een 2.3 5cillinder ga.
Of een nette 2.3 20v quattro als ik die tegenkom.

En wil geen '89er en liefts leren interieur, electrische ramen en evt airco 8)
 
Een bekende van mij had ook een 2.8 V6 quattro.

Die heeft er niet veel problemen mee gehad, een iemand anders had voor 1800,- een '89 (Begin jaren dus) een 2.3.
Maar daar mankeert ook het een en ander aan..

Daarom wil ik het liefst 1 bij een dealer vandaan met nieuwe APK en evt garantie..
En ze hebben vaak een brug zodat ik ff onder de auto kan kijken.

Kan zelf wel sleutelen, maar doe het liever niet koop liever wat knaps..
Moet al genoeg sleutelen aan me crossauto(s).
 
Nederlanders die auto's kopen in Duitsland en Belgie heb ik wel gezien, maar Belgen die auto's kopen in Nederland niet
 
@Carlosszzzz
ik wil wel ruilen :W

Heb je tenminste iets wat echt vooruit komt :+

(ps. je was laatst gespot met hoge snelheid van odijk richting driebergen, boefje :#)
 
Ik vind uitgebouwde auto's gewoon mooi 8) ik hoef geen saaie auto waar iedereen mee rijd! Doe mij maar iets speciaals 8)

en jij bent niet toevallig één of andere grappen maker die hier eigenlijk onder een andere account zit ?

zo niet, dan ben je een mooie mongool...
 
Status
Not open for further replies.