Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Ik heb nu al genoeg kosten :+
Kut jorne :*

Jules ga jij maar een goeie corrie zoeken voor een nette prijs, dan ben je nog wel ff bezig :L

Kan wel hoor, via fora :o

Ik wil eigenlijk wel een Corrie nog steeds, maarja eerst ff wachten tot de zomervakantie :+
Dan ga ik misschien wel opzoek naar een andere wagen, afhankelijk van m'n budget dan:
- MK3 GTI 16v
- MK3 VR6
- Corrado VR6
- Corrado G60
- BMW e36 coupé 325i
- Seat Ibiza Cupra (1.8 20vt)


Vandaag trouwens Fiesta ST lopen testen :+ jammer alleen dat het kk hard regende dus kon niet fatsoenlijk oordelen over bochtenwerk etc.

Wat ik wel vind is dat knopjes/hendels (ruitenwissers, etc) echt gammel zijn :P

Verder tovve traphokken :W Gaat best vooruit :)
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CYSSTP8OClg"]YouTube - MX-3 KL-ZE III soundvid[/ame]

zon mx-3 met een KL-ZE is ook donders vet, geluidje8)
 
Jules jij moet echt wel aan de corrie!

Zat hier toch ook zoon gast op het forum met een corrie, die was bezig met een 3.0l turbo blok op te bouwen ofzo?
Verder nooit weer iets van gelezen of gezien
 
Kan wel hoor, via fora :o

Ik wil eigenlijk wel een Corrie nog steeds, maarja eerst ff wachten tot de zomervakantie :+
Dan ga ik misschien wel opzoek naar een andere wagen, afhankelijk van m'n budget dan:
- MK3 GTI 16v
- MK3 VR6
- Corrado VR6
- Corrado G60
- BMW e36 coupé 325i
- Seat Ibiza Cupra (1.8 20vt)

De laatste kost toch wel "iets meer" (lees; bijna het dubbele) van de eerdergenoemde...
 
`staat ook "afhankelijk van budget"
de laatste is ook in geval van een financiële meevaller :#

En als ik ergens een ibiza cupra tegen handelsprijs kan krijgen toevallig is het wel betaalbaar :+
 
ik wil echt graag een vette calibra
vote_507_opel_calibra_4x4_turbo.jpg

opel_calibra_41.JPG

[ir]http://www.fhra-tre.net/press/presskuvia/6.jpg[/ir]
harlekin02.jpg


Echt vet zoon uitgebouwde calibra 8)

En een VR6 is echt wel bloedsnel, maatje van mij heeft er 1 met power filter en open uitlaat die gaat echt heel snel
 
Een calibra is lelijk, laat staan een 'vette calibra'... Maargoed, smaak hé.. We kunnen elkaar hier wel helemaal voor gek uitmaken de hele tijd, maar er zijn ook mensen die dat mooi vinden!
 
Haha, idd niet echt mijn smaak :X

Vind dit wel leuk als eerste auto :P Mazda MX3 :W (Standaard zijn ze echt lelijk)

MZMX31.jpg


MZMX32.jpg


Auto van €2000 en de rest kost een kleine €1000 :) Alleen zou ik persoonlijk Metallic Zwart willen met andere velgen :W
 
Meen je niet serieus mag ik hopen?

het enigste waar het goed in is, is in benzine verbruiken:7

En een behoorlijk mooi geluid produceren, laten we dat niet uitvlakken... Een BMW straight-six (alle versies) klinkt super, maar een VR6 vind ik echt lekker klinken...

Enne Leon-rox, je maakt gewoon een grapje, maak een net zo leuke Leon als ik, dan doe je je naam eer aan :+
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top