This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Zo bijzonder is een VR6 ook niet.

Snel ook niet :+

Even voor de goede orde, een GOEDE VR6, waar er ook al niet al te veel meer van zijn, en dan uiteraard de 2.9, met enkele aanpassingen zoals een kopbewerking en een compleet uitlaatsysteem klinkt niet alleen erg geil, het loopt ook als een malle.
Helaas kent iedereen wel iemand met een Golf 3 VR6 met powerfilter en sjonnie uitlaat demper, en denkt iedereen dat ze niet zo snel zijn.
 
HAP, ik wou dat die andere jongen ging happen nu doe jij het

Ik weet dat een VR6 snel is, Corrado VR6 zijn net wat sneller.
Maar er zijn inderdaad nog weinig goede, vind je er een dan betaal je zo 5/6k voor zo'n auto.

Ik heb toevallig 1x in een goede gereden en was best onder de indruk.
Maar het is wel een 2.9 VR6 dan verwacht je ook dat het snel gaat, maar er zijn veel snellere auto's met minder vermogen/inhoud.
 
Ik ben wel eens happig ja

Ook weer op je laatste zin. VR6 wordt altijd van gezegd, veel inhoud, weinig vermogen. Iedereen vergeet dan, dat ze maar 2 kleppen per cilinder hebben, dat het gewoon atmosferisch is, en dat ze geen achterlijke Vtec toeren maken. De nieuwe V'R'6 blokken (Golf4 enzo) van VW hebben dus wel 24 kleppen, en die hebben 204 pk.
 

Wauw, 7,4% vermogenwinst door het aantal kleppen te verdubbelen Koppel is wel met 10,2% gestegen (270/245Nm)... De echte winst is pas bij de R32 geboekt (vermogen +26,8%, koppel +18,5% voor de Mk. IV R32)...
 
Ik ook wel hoor, vind het wel wat hebben, zeker icm een turbo of een compressor ofzo Of je moet zo'n vtec optimaal gaan gebruiken, dmv ITB's ofzo :W

Aan de ene kant zou ik best een turbo willen, maar aan de anders kant vind ik N/A blijven ook tov.
Het is dat er plannen voor een eigen huisje zijn anders kon ik er wat meer geld in steken..
Anders nokkenstokken, in- uitlaatspruit etc...
 
Wauw, 7,4% vermogenwinst door het aantal kleppen te verdubbelen Koppel is wel met 10,2% gestegen (270/245Nm)... De echte winst is pas bij de R32 geboekt (vermogen +26,8%, koppel +18,5% voor de Mk. IV R32)...

Ja die 3 a 400 cc extra heeft daar ook niks mee te maken ofwel?
 
Dan zou ik een E30 M3 blok in mn 02 frommelen (ja, dat gaat, zijn dr meerdere die dat doen, onderblok is praktisch hetzelfde) en dan een alpha carbon airbox dr op.
Dan klinkt een 4-cilinder opeens wel lief
 
Tsja, ik vind originele look en dan donker wel mooier

Idd, ik zie laatste tiujd 3 verschillende corado's, 1tje is helemaal cameleon kleur en andere 2 met "monsterbumpers".

En allemaal met van die Lexus achterlichten met zo'n zwarte achtergrond.
Zonde van die auto's imo

Er rijd er ook nog 1 btw een orginele blauwe G60, met nette 1 delige BBSjes en half leren interieur..
Dat is wel een heel netjes ding.
 
Normaal in nog geen jaartje

[IR]http://www.petrolhead.nl/beelden/snipshot_hi_cppj2wkgrbj.jpg[/IR]
[IR]http://www.seat-sport.nl/forumfoto/3_Cupra_R_2007.jpg[/IR]
[IR]http://www.vroom.be/images/cartest/200612710185683_2.jpg[/IR]

[IR]http://www.speedsociety.de/pictures/cars/684/detail/vote_684_vw_golf_5_gti.jpg[/IR]
[IR]http://cms.junius24.de/images/projekte/PIC02433-web-640.JPG[/IR]
 
Status
Not open for further replies.