This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Mja, ding komt er waarschijnlijk ook compleet anders uit te zien

Ze rijden wel al met een S2000 body rond op de ring overigens.. de buitenkant is nog S2000, vanbinnen schijnt ie 'ietsjes' anders te zijn

Edit, picje:

 


[ir]http://www.bmw-m.net/Gallery/e36gallery/m3-31.jpg[/ir]
[ir]http://www.bmw-syndikat.de/cgi-bin/bmwuploaded/M3%20E36/Bild%20033.jpg[/ir]
 
Dus de definite voor een sportauto is een middenmotor? Dus de Ferrari 599 is geen sportwagen? En dan is Wokkel zijn auto ineens weer geen sportwagen? Wat in mijn ogen toch ook echt wel een sportwagen is, maar goed.

Een 599 is niet echt een sportwagen nee. Het is toch niets voor niets een grand turismo --> tourauto.

F430 Scuderia, dat is echt de definitie van een sport auto. Er zijn echt maar heeel weinig auto's die de Scuderia gaan bijhouden op een circuit. En ik denk zelfs dat het alleen auto's ala Donkervoort oid zijn.

Maar een Donkervoort is ook niet echt een auto, heeft geen eens een dak, en comfort kent hij ook niet.
 
Het is niet echt vergelijkbaar met een andere auto. Zo'n auto is ook niet echt geschikt voor dagelijks gebruik, en een Ferrari is dat opzich nog wel.
 
Mag idd wel te hopen zijn dat je ooit is 12.000euro voor een auto kan neerleggen ja

12000 pond Is heel wat anders.

En zo'n RX7 is niet een auto die je zomaar koopt, is net als een G-lader of misschien nog wel erger, je moet er echt aandacht aan besteden en een liefhebber zijn.
 
12000 pond Is heel wat anders.

En zo'n RX7 is niet een auto die je zomaar koopt, is net als een G-lader of misschien nog wel erger, je moet er echt aandacht aan besteden en een liefhebber zijn.

Je moest is weten hoeveel aandacht ik wel niet aan een auto wil besteden

edit* de wisselkoers op dit moment is 1 GBP = 1.436 EUR

12.000 GBP (GBP) = 17.232 EUR (EUR)

wat een geld en dat nog zonder bpm enz enz
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.