This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
Transporters/caddy...

Heb er toch elk jaar wel een paar transporters op me werk (en dat in een camperbedrijf!) met een verotte bak.
Toevalig vandaag nog een bak op een T4 gehangen, tandwiel van de 5de! versneling draaide over de spiebaan/as.

Je kan wel praten over uitzonderingen, maar het gebeurt gewoon veelste vaak @ vw.
Je heb ook merken die er gewoon nooit last van hebben...
 

Ik vind het juist echt 1 van de beste facelifts die ooit op een auto is uitgevoerd. Je ziet ze ook echt nauwelijks 2de hands omdat ze zo goed verkocht zijn en iedereen 'm wilt houden. Maar een 20v gaat toch tot 180 pk?
 

Ding wat je nu heb is dubbel zo mooi...
Ik deed het niet.
 
Ding wat je nu heb is dubbel zo mooi...
Ik deed het niet.

Wel weer een donkere dan natuurlijk 8)



Met een leuk setje 17" of 18" minstens zo vet, voorkant vind ik zeker wel mooi.. oude voorkant begint toch zo langzaamaan er wat 'oud' uit te zien. Niet dat het geen mooie voorkant is natuurlijk

En aangezien ik ondertussen van die 5cilinderroffel ben gaan houden moet het dus weer een 2.4 worden, maar dan een 20v met standaard 175pk, net als wat ik nu uit een gechipte heb. En met die 6-bak waarschijnlijk nog zuiniger ook

Of ik ga dichter bij m'n werk wonen en koop een (GTA?) v6, dat lijkt me ook heerlijk :+
 

Ik vind die voorkant ook best geslaagd, facelift van 147 vind IK dan weer lelijk...

Allerheilige, wat is er nu leuk aan een Rallye? Waarom geen normale nette 106 met een dikke(re) motor?
 
Ik vind die voorkant ook best geslaagd, facelift van 147 vind IK dan weer lelijk...

Allerheilige, wat is er nu leuk aan een Rallye? Waarom geen normale nette 106 met een dikke(re) motor?

Facelift 147 is inderdaad echt graflelijk ja..

En die GTI waar je naar toe linkt is idd wel heel erg duur Voor de helft vind je ook wel een goede denk ik. Misschien nog wel voor minder ook..
 

Bestaat er geen dikke 156 2.4 JTD TI ofzo, dat zijn echt mooie uitvoeringen :W
 
Status
Not open for further replies.