Je volgende auto #11

Status
Not open for further replies.
T is maar wat je leuk vind.

Ik geef 0 om snelheid. Meeste nieuwe auto's boeien me niet. Hoe ouder hoe beter :P
 
Jaloers. Snelheid is kk duur :D

80 km/h @ 30k

david33_1085292029_1bab024volkswagen_split_6g.jpg


:W
 
echt zonde van die polo gti ;(

kan je wel effe een tip geven.

versnellingsbak en temperatuur sensor.
dingen gaan nogal eens kapot. temperatuur sensor is tezien als je rijd of hij steeds terug van 90 naar 70graden.
Versnellingsbak is als hij gaar schakeld. schijnt ook nog al een veel voorkomend probleem tezijn bij polo's
 
Vergeten erbij te melden dat alle orignele onderdelen er nog bij zitten...
Die komen er ook 100% zeker op. ;) Alleen ff die booskijkers weg fixen..
Dan is het opzicht niet zo verkeerd toch?


Edit: @ Sonic -tuning: Thnx voor de tip! :) Maar versnellingsbak gaar bij VW auto's??? Dingen konden wel wat hebben dacht ik? (correct me if...)
 
zoals scully al zegt bij 6n en 6n2 is het een zwak punt. dus daar even goed opletten.

beter dat het orginele er allemaal bij zit want zo is het sjonnie bak.:P
 
Ja, iig die booskijkers eraf... "Waarom dan geen 1 zonder booskijkers?"

Zoek er nog maar 1 van deze prijs! :W hehehe.

Bumper + Gaas vind ik zo verkeerd nog niet. Die zal wel blijven zitten...

Maarja, dat is gewoon mijn smaak. Kan ik ook niks aan doen.
Koop hem ten slotte voor mezelf. Maar bedankt voor de tips over de versnellingsbak! :)
 
Over een tijd.. weer een 156 2.4 JTD sportwagon, maar dan met 10 kleppen extra en standaard het vermogen (175pk) en iets meer koppel dan ik nu heb.. Gechipt 210pk en 420nm 8P

media


Kost alleen minstens het dubbele van wat mijn huidige gekost heeft, moet nog maar even wachten dus :P
 
Maar versnellingsbak gaar bij VW auto's??? Dingen konden wel wat hebben dacht ik? (correct me if...)

Vw die goede versnellings bakke maakt?, mooi niet echt een ramp @ vw :)

Opzich wel leuk bakie met wat std spul er op, handelaar is ook te vertrouwen (Is een vriend van me baas, hij doet er ook wel eens zaken mee)
 
VW slechte bakken? Nou, op een enkele uitzondering na (voor bijvoorbeeld Golf IV 1.4/1.6 & A3 1.6, en bovengenoemde Polo's), maar verder niet hoor :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top