Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Arne, haal je t0ch gelijk M0nsterbump0rs, Krijg je k0rting:#




---

Wat zijn dingen waar je op moet letten bij een Seat Leon 20vt.

wil wel een nette kopen met evt al wat xtra specs.

Ohja, TomK, als je de jouwe verkoopt. Pm ff:#
 
hebben we ook interieur fotos JP? ik ben benieuwd hoe die van jouw er binnenuit uitziet..

1tje maar ben niet zo'n held met foto's... in echt ziet er beter uit...

DSCF0131.jpg
 
Arne, haal je t0ch gelijk M0nsterbump0rs, Krijg je k0rting:#




---

Wat zijn dingen waar je op moet letten bij een Seat Leon 20vt.

wil wel een nette kopen met evt al wat xtra specs.

Ohja, TomK, als je de jouwe verkoopt. Pm ff:#

20VT heeft voor zover ik weet geen specifieke zwakke punten... Kapotte verstuivers willen nog weleens voorkomen volgens mij, maar dat zal je echt aan Bjeff/Tom/Mark moeten vragen, die rijden dat blok...

Leon op zich heeft weinig zwakke punten, de eerste Leon's ('00/'01) hadden veel last van lekkage in het interieur vanwege de deurrubbers, maar dat zal zo'n beetje bij de meeste Leon's wel verholpen zijn denk ik... Als je het budget ervoor hebt, zou ik voor een TopSport gaan, zijn waardevaster...
 
20VT heeft voor zover ik weet geen specifieke zwakke punten... Kapotte verstuivers willen nog weleens voorkomen volgens mij, maar dat zal je echt aan Bjeff/Tom/Mark moeten vragen, die rijden dat blok...

Leon op zich heeft weinig zwakke punten, de eerste Leon's ('00/'01) hadden veel last van lekkage in het interieur vanwege de deurrubbers, maar dat zal zo'n beetje bij de meeste Leon's wel verholpen zijn denk ik... Als je het budget ervoor hebt, zou ik voor een TopSport gaan, zijn waardevaster...


T budget ligt ong op de 13 a 14k

Kilometerstand maakt imo neit zoveel uit, als het maar niet erg hoog is.

En over dat topsport waardevaster is wel een leuk detail!:) dan daar maar is voor kijken. Ik heb ook het gevoel dat een leon 20vt niet heel snel in waarde meer daalt (2e hands dan) omdat het een best snelle leuke bak ik voor een groot publiek.
 
T budget ligt ong op de 13 a 14k

Kilometerstand maakt imo neit zoveel uit, als het maar niet erg hoog is.

En over dat topsport waardevaster is wel een leuk detail!:) dan daar maar is voor kijken. Ik heb ook het gevoel dat een leon 20vt niet heel snel in waarde meer daalt (2e hands dan) omdat het een best snelle leuke bak ik voor een groot publiek.

Mark heeft zijn Leon bij de dealer gekocht, voor 10k (ong).. en die is van 2001 als ik me niet vergis..

Hij was al gechipped + sebring eind demper + andere bov (geen pssht:P)

Met 90K op de teller..

is van een lief hebber geweest..

dus als jij 13/14 k te besteden hebt kom je echt een heeeeel eind!!
 
Ohja..

Ik ben aan het kijken of ik eventueel een auto wil importeren..

Ik heb zitten kijken naar een Toyota Mr2.. waarvan het bpm ong 725,- kost..

maar was komt er nou nog meer bij kijken? kwa kosten..

wat is het preciese proces wat je moet ondergaan voor hij op NL kenteken staat?
 
Ohja..

Ik ben aan het kijken of ik eventueel een auto wil importeren..

Ik heb zitten kijken naar een Toyota Mr2.. waarvan het bpm ong 725,- kost..

maar was komt er nou nog meer bij kijken? kwa kosten..

wat is het preciese proces wat je moet ondergaan voor hij op NL kenteken staat?

Kenteken aanvragen, keuren, kentekenplaten ;) Kost ook allemaal geld dacht k..
 
@ arne
die window visors komen bij tepper vandaan idd, maar kwaliteit is goed! Als je ze koopt, kijk dan terplekke ff of de montageranden goed zijn. Komt wel is voor dat ze stukke sturen, en als je dan de deur uit bent heb jij t gedaan..:{

Die velgen staan trouwens echt super onder die Alfa:W
 
Kenteken aanvragen, keuren, kentekenplaten ;) Kost ook allemaal geld dacht k..

Ja dat snap ik.. (bij dat keuren wordt geloof ik ook je bpm bepaald enzo)

Maar hoeveel precies.. dan kan ik zien of het voor mij voordeliger is..

Aangezien ik geen leggende gelden heb.. en ik hier in nl 3000,- betaal voor een Mr2 met 200K op de teller.. en in duitsland 1700,- voor een Mr2 met 100K op teller..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top