Je volgende auto #10

Status
Not open for further replies.
Ik zou geen goedkope kopen, daar krijg je alleen maar problemen mee..
Beter betaal je wat meer voor een goede, dan dat je een hele goedkope koopt wat je veel gaat kosten aan onderhoud en onderdelen.
 
Zoals, een MX5 zeker? Meer goedkope cabrio's zijn er ook niet echt. En een barchetta is ook helemaal niet zo duur, en ook nog wel pittit met 132 pk.

En zeg nou niet dat een MX5 rwd is, want het is overduidelijk een toerauto en geen sportwagen.

MG (T)F Ook echt een leuk ding, behoorlijk rap, echt goede wegligging. En ik vind t, na de facelift, ook echt een tof wagentje!

Hallo, Ik ben op zoek naar een peugeot 205 1.9 GTI, en er staan er veel op marktplaats. maar ook voor lage prijzen, bijvoorbeeld deze : http://www.marktplaats.nl/index.php...wdHUKfRx5jEIRPut4MsRvff%2Bvnz9y1G1H&fta_ind=1
Wat zijn jullie ideeën hierover?! is dat betrouwbaar, of vooral niet aan beginnen?
BVD

T zijn sowieso al geen betrouwbaarheids wonders, dus als je voor een goedkope gaat kan je net zo goed gelijk je geld verbranden.. Als je zoiets wil moet je dr wel ff wat geld in steken, verdien je later wel weer terug :)
 
Dat valt dus echt reuze mee.. Heb echt nog geen 1 keer gezeik gehad met de mijne.. Ze hebben inderdaad geen goede naam, maar meedere mensen uit mn omgeving (ook Rovers) hebben echt helemaal niets te klagen..
 
Als je er 1 hebt met een honda blok lijkt het mij ook wel meevallen, maar rover/mg heeft zelf ook een aantal motoren gemaakt en dat hebben ze geweten en de klanten ook trouwens :X
 
De zoon van mijn buren had één van de eerste MGF's..
Als lease auto dik 2ton in 3jaar :X maargoed hij heeft er wel is gezeik mee gehad maar het viel mij nog hard mee voor een engelse auto..
Verder altijd wel netjes op tijd de onderhouds beurten ect, dat scheelt al een hoop.
Wel toffe bakkies 8)
 
Hallo, Ik ben op zoek naar een peugeot 205 1.9 GTI, en er staan er veel op marktplaats. maar ook voor lage prijzen, bijvoorbeeld deze : http://www.marktplaats.nl/index.php...wdHUKfRx5jEIRPut4MsRvff%2Bvnz9y1G1H&fta_ind=1
Wat zijn jullie ideeën hierover?! is dat betrouwbaar, of vooral niet aan beginnen?
BVD

Als ik jou was zou ik er een keer heen gaan om te kijken (als het dichtbij is).

maar let wel op de volgende dingen:

De kleur is vervaagd.
De kilometer stand staat er niet bij.
Hij is verlaagd (dat kan lijden tot veel extra slijtage aan de achteras)

Als je dan gaat kijken moet je vooral gaan kijken of je veel olie enz op / onder het blok en dergelijke ziet zitten.
Even goed kijken of de uitlaat niet lek is.

Ik weet niet waar je budget ligt maar ik zou kijken naar een iets duurdere.

(ikzelf heb een 205 1.6 gti, van 600 euro dan:P maar ik heb gewoon veel geluk. Heb hem nu 6 maand ongeveer en ik heb haast geen 1 probleem gehad. Paar kleine dingen maarja dat had ik wel verwacht van zo goedkoop autotje van 20 jaar.)

Zoals ik al zei, als de situatie er naar is zou ik hem in het echt bekijken. Dan zie je pas alle + en - minpunten.
 
Ken ook niemand die zn auto op de blinde gok gekocht heeft hoor :*

Probeer dr trouwens ff achter te komen hoe oud de eigenaar is, dat kan ook vrij veel zeggen :)
 
Ken ook niemand die zn auto op de blinde gok gekocht heeft hoor :*

Probeer dr trouwens ff achter te komen hoe oud de eigenaar is, dat kan ook vrij veel zeggen :)

Ik heb mijn auto aangeschaft 150 km van mij vandaan.

Na veel overleg en foto's uitwisselen wist ik haast zeker dat dit hem moest worden.

In het echt viel het iets tegen maar iets van de prijs afgelult.

Was een man van in de 30 / 40, een liefhebber volgens mij, want hij had er nog meer bij huis staan. Dus ik wist dat het goed zat.
 

En de velgen, en de matten, en, en..

T lijkt trouwens wel een nette wagen. Als hij idd bonnen heeft van alles wat aanwezig is, is dit geen slechte optie. Maar wat al eerder gezegd is, kijken en op je gevoel vertrouwen :)

Ik heb mijn auto aangeschaft 150 km van mij vandaan.

Na veel overleg en foto's uitwisselen wist ik haast zeker dat dit hem moest worden.

In het echt viel het iets tegen maar iets van de prijs afgelult.

Was een man van in de 30 / 40, een liefhebber volgens mij, want hij had er nog meer bij huis staan. Dus ik wist dat het goed zat.

Ja ok, daarom de eigenaar zegt ook al veel :) Snap niet dat n liefhebber dan maar een 1.6je heeft :*

Ik heb weleens blind een Ascona gekocht.
























Voor 75 euro :P

Haha ja, das ook niet eerlijk he.. Dat zou ik ook gelijk doen. Vaak dat je nog best lang plezier van zulk soort auto's hebt..
 
Me vader heeft blind een Santana gekocht :) zoek maar op wat voor hok dat was :)

wel uit 2004 :+

Bjeff, was jij toevallig in Andijk maandag ofzo?
Zag een nette Golf 4 met R32 velgen :)
 
Hallo, Ik ben op zoek naar een peugeot 205 1.9 GTI, en er staan er veel op marktplaats. maar ook voor lage prijzen, bijvoorbeeld deze : http://www.marktplaats.nl/index.php...wdHUKfRx5jEIRPut4MsRvff%2Bvnz9y1G1H&fta_ind=1
Wat zijn jullie ideeën hierover?! is dat betrouwbaar, of vooral niet aan beginnen?
BVD
Houd rekening met reparaties enzo! voor dat geld koop je GEEN goeie 1.9 GTi.
Sowieso lult die kerel wel, de 130pk versie is helemaal niet zo zeldzaam :')
en verder zoals al eerder gezegd: geen km stand, en de kleur.
Achteras moet de verlaging prima kunnen hebben! (Wel goed kijken of hij recht staat!!)
De prijs van een goeie ligt vaak tussen de 1500 en 2500 euro.

Ik zou als ik jou was op fora als 205gti.nl en peugeotgticlub.nl kijken! daar zijn liefhebbersauto's te vinden!

Ik ga ook maar eens kijken voor een GTi (binnen nu en een half jaar ofzo :P ) liefst een Griffe!
 
Me vader heeft blind een Santana gekocht :) zoek maar op wat voor hok dat was :)

wel uit 2004 :+

Bjeff, was jij toevallig in Andijk maandag ofzo?
Zag een nette Golf 4 met R32 velgen :)

Nope, helaas is mijn wagen niet one-of-a-kind dus krijg deze vraag op diverse fora's gesteld :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top