Is dit te doen?

Status
Not open for further replies.
JourneY said:
Je zou ook de kop in zijn geheel een halve mm af kunnnen laten draaien. Alleen is dat veel werk, dus koop gewoon een nieuwe.
t is niet alleen veel werk
JohnB said:
T zijn grote putten , als je m strak wil hebben dan moet je veel uitdraaien en om de squish te compenseren moet je ook de bodem afdraaien. En dan kan je troubles met je afdichtingen krijgen
 
met die kop valt nietmeer te rijden, ding is volledig naar de kloten man, denk dat je erg veel koppakingen gaat verslijten, nieuwe kopen dus! heb je er met een schuurmachiene opgezeten ofzo?
 
Arno said:
Tis geen detonatie geweest voor duidelijkheid maar een stuk bougie :p
Hehe want bij een bronslegering kop, komt de detonatie grotendeels op de zuiger, daarentegen als er bij een alu kopje deto optreedt, gaat die ook naar de ewige jachtvelden, Eveneens als de zuiger ;)
 
BRANDEN inderdaad, ik ben het dik met enrico eens.

Teveel speculatier hier. Op een foto zie je cker niet of de kop zal gaan lekker. Die putjes merk je miniem in je prestatie. Evo cilinder met VEEL putten in de kop blaast ook nog. En dit zijn er een paar. Gewoon erop en knalle.

+ dat dit topic eigenlijk wel raar is, er zijn altijd mensen die zegge dat het wel kan, en er zijn mensen die zegge dat het niet kan. Je hebt nu nmog steeds geen 'goed' antwoord voor jouw situatie. (testen zal het beste zijn)
 
Die putten zijn kleine scherpe uitstekende deeltjed. Die kleine delen kunnen niet zo goed hun warmte afstaan en gaan dus gloeien waardoor je dus kans hebt op detonatie!

Oftewel gewoon een nieuwe binnenkop kopen, ipv met een slechte kop te gaan klooien.
 
Bestbitch said:
BRANDEN inderdaad, ik ben het dik met enrico eens.

Teveel speculatier hier. Op een foto zie je cker niet of de kop zal gaan lekker. Die putjes merk je miniem in je prestatie. Evo cilinder met VEEL putten in de kop blaast ook nog. En dit zijn er een paar. Gewoon erop en knalle.

+ dat dit topic eigenlijk wel raar is, er zijn altijd mensen die zegge dat het wel kan, en er zijn mensen die zegge dat het niet kan. Je hebt nu nmog steeds geen 'goed' antwoord voor jouw situatie. (testen zal het beste zijn)

ik ga gewoon met deze kop rijden en dan zie ik wel wat er gebeurt, mocht t kut zijn dan komt er een nieuwe kop!

Want aan losse meningen heb ik eigenlijk vrij weinig idd, ik probeer t gewoon en kijk wel wat er van komt!

/close mods
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top