die putjes kunnen in ieder geval niet zoveel kwaad, maar hij zie er niet echt vlak uit door het schuren :|
ik zou m laten vlakken en de groef voor je rubberen ring uit laten draaien. (misschien is het idd beter om dan gelijk een nieuwe te kopen)
Jonge, gewoon licht over die putjes gaan met een schuurpapiertje.. Zodat in ieder geval de randjes eraf zijn.,. Denk je nou echt zelf dat het kwaad kan? Bij mij nog NOOIT dus..
deze is nog gewoon te gebruiken hoor, let wel als je extremer gaat dan kun je weleens last krijgen van detonatie... ik zou een nieuwe halen, voor het geld hoef je het niet te laten lijkt me...
Gewoon knallen, als je je o-ring verkloot of als het gaat lekken merk je et vanzelf wel. Detonatie lijkt me sterk als de kop nogsteeds dezelfde squishband (en hoek) heeft. Je zou eventueel je squish op meerdere plekken kunne meten.
T zijn grote putten , als je m strak wil hebben dan moet je veel uitdraaien en om de squish te compenseren moet je ook de bodem afdraaien. En dan kan je troubles met je afdichtingen krijgen
Daar heeft iig flink wat tussen gezeten haha , En ook nog leuk dat bij een manston kop, ieder geval van detonatie bijna volledig de zuiger ruineerd, en dan kan je zuigertjes blijven vervangen
Maar, pak gewoon een nieuwe kop, ben je van de kans op detonatie af. Schuren is hier echt niet voldoende, ziet er redelijk diep uit die putjes.