Is dit te doen?

Status
Not open for further replies.

Arno

HR IV Powah
Oi

Is deze kop nog bruikbaar om GOEDE prestaties weg te kunnen zetten? Tis niet voor een straat setup namelijk:

16732.jpg

Advertisement - register to remove this

dat knalt gewoon nog oor, daar hoef je je geen zorgen over te maken, hep ergere koppen gezien en die knallen ook uitermate goed...

Zit er niet fris uit en ff uitschuren? Is goed voor je squishband

Ik heb nog wel een nwe onbewerkte kop liggen waar ik nix mee doe. Misschien heb je dr wat aan

die putjes kunnen in ieder geval niet zoveel kwaad, maar hij zie er niet echt vlak uit door het schuren :|
ik zou m laten vlakken en de groef voor je rubberen ring uit laten draaien. (misschien is het idd beter om dan gelijk een nieuwe te kopen)

@enrico hij is daar al geschuurt

@ johnb, thx voor aanbod ik hou t in gedachten

@melf50: nee

@ aerox evo 70: vlakken en laten uitdraaien is net zo duur als een nieuwe binnekop denk ik

Ik zal is betere pics plaatsen zometeen.

JohnB said:
Zit er niet fris uit en ff uitschuren? Is goed voor je squishband

Ik heb nog wel een nwe onbewerkte kop liggen waar ik nix mee doe. Misschien heb je dr wat aan

Jonge, gewoon licht over die putjes gaan met een schuurpapiertje.. Zodat in ieder geval de randjes eraf zijn.,. Denk je nou echt zelf dat het kwaad kan? Bij mij nog NOOIT dus..

deze is nog gewoon te gebruiken hoor, let wel als je extremer gaat dan kun je weleens last krijgen van detonatie... ik zou een nieuwe halen, voor het geld hoef je het niet te laten lijkt me...

Gewoon knallen, als je je o-ring verkloot of als het gaat lekken merk je et vanzelf wel. Detonatie lijkt me sterk als de kop nogsteeds dezelfde squishband (en hoek) heeft. Je zou eventueel je squish op meerdere plekken kunne meten.

Als je echt voor de max gaat zou ik de kop van JohnB kopen , er is wel mee te rijden maar de kans dat er wat kapot door loopt is wel hoger geworden.

als je er niks aan doet gaat ie zoiezo pakkingen vreten (ja, ik weet hoe makkelijk dat gaat)
of een andere kopen,
of deze aanpassen (duur)

T zijn grote putten , als je m strak wil hebben dan moet je veel uitdraaien en om de squish te compenseren moet je ook de bodem afdraaien. En dan kan je troubles met je afdichtingen krijgen

Daar heeft iig flink wat tussen gezeten haha :P, En ook nog leuk dat bij een manston kop, ieder geval van detonatie bijna volledig de zuiger ruineerd, en dan kan je zuigertjes blijven vervangen :D

Maar, pak gewoon een nieuwe kop, ben je van de kans op detonatie af. Schuren is hier echt niet voldoende, ziet er redelijk diep uit die putjes.

Tis geen detonatie geweest voor duidelijkheid maar een stuk bougie :P

En tja de oude zuiger is flink gaar maar k heb bijna een nieuwe erbij.

meer pics:

attachment.php

attachment.php

Status
Not open for further replies.
Back