This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Infinity FireRox 2005

DJT-Speed-Area said:
wist niet dat er mooie firefoxen waren

Dan heb je nog nooit verder gekeken dan je neus lang is.. :*

Je Firefox is echt nice geworden kerel,zwart met dat groene doet hard en afwerking is netjes.

Sven
 
buffel said:
firefox mijne moet optisch zoiets als jouwe worden enkel goude velgjes al moet ik zegge dit groen is ook masterlijk

Ja togg , ook succes met jou FF project ... !

DJT-Speed-Area said:
wist niet dat er mooie firefoxen waren

Ben blij dat je die van mij mooi vind ...

Sviz said:
Je Firefox is echt nice geworden kerel,zwart met dat groene doet hard en afwerking is netjes.

Sven

Dank je man , las zelf ook dat je een Firefox hebt , ben er ook best benieuwd naar ( hoop niet dat ze zwart met gifgroen is en er Aerox velgen onderzitten ) ...
 
Gifgroen en Zwart is een mooie combo aan jou vuurvos te zien,maar nee de mijne bevat wel veel zwart maar geen groen
 
kerel lang niet gekeken naar dit project maar echt super geworden

en groen met zwart doet echt hard. ga zo door want de afwerking is ook goed.
 
Sviz. said:
Gifgroen en Zwart is een mooie combo aan jou vuurvos te zien,maar nee de mijne bevat wel veel zwart maar geen groen

Ja togg haha , oow oke , Firefoxxen blijven gewoon ownen :W ... !

ErwinM. said:
kerel lang niet gekeken naar dit project maar echt super geworden

en groen met zwart doet echt hard. ga zo door want de afwerking is ook goed.

Dank je man , en hij is nog lang niet af ...

Nja qua kappen dan , maar dat gaat zeker wel goedkomen ...
 
Damn, toen ik tijdje terug de foto's zag van het gecoate deel vond ik het echt niet mooi. Maar nu ik het op de scooter zie :W Super vet!!! Word echt een gaaf ding dit!
blijf em volgen, ben benieuwd hoe die eruit ziet als die af is!
 
Wout@SR said:
Damn, toen ik tijdje terug de foto's zag van het gecoate deel vond ik het echt niet mooi. Maar nu ik het op de scooter zie :W Super vet!!! Word echt een gaaf ding dit!
blijf em volgen, ben benieuwd hoe die eruit ziet als die af is!

Haha thnx man , het is nu wel lijp heah ... !

Nee , maar is nog niet af , eerst de kappen goed fixxen en dan laten spuiten en klaar is kees ( hopelijk ) ... !