Heb ik al eens gezegt, maar toen heeft zelfs in de boekjes gestaan dat je niet op de limiet moet gaan rijden enzo bla bla maar dat is juist racen op de limiet, dus ook op gewicht.Originally posted by Mol
Maybe levert het een leuke discussie op die ooit nog door de SOBW gelezen word ofzo.
Me 2})Originally posted by Mol
Heerlijk dit. Zuig ze uit die SOBW, ik sta achter je! :*
Dit verhaal is al eens uitgelegd op een ledenvergadering (voor jou tijdOriginally posted by dani
Maar SOBW's wil is wet, want zo zijn er nog meerdere dingen. Kijk voor de grap eens tot welke snelheden de banden waar we mee rijden geschikt zijn....
i know, maar die gaan niet zo diep erop in. Ga vanavond ff wat rondbellenOriginally posted by BART#21
Kijk bij de kamer van koophandel dani. Daar staat dit allemaal in als het goed is. En anders bij de belasting dienst.
Originally posted by peugeot nl
mwah, hebben we eindelijk na 2 mislukte eerdere pogingen een keer een 4 uurs race uitgereden en niet uit"gelopen" en zijn we eindelijk een keer op het podium beland..... is het misschien wel vanwege een wat dubieuze weging en daardoor uitsluiting van een ander team..... is toch minder, en we waren nog wel zo trots op het resultaat
:|
1 schrale troost misschien, van die champagne heb ik de volgende dag barstende koppijn gehad...........dus daar hoef je het niet voor te doen...maar het vrouwtje was wel blij met de bloemen !!!!
Originally posted by MarcelB
Ik lees reeds enige jaren regelmatig iets negatiefs over de SOBW. Vandaar dat ik mij afvraag of er geen leden zijn die een aansluiting of overstap naar de KNMV overwegen? Die bond is wel professioneel en heeft oog voor alle belanghebbenden. Als alle SOBW scooter coureurs nou eens gezamenlijk een petitie ondertekenen en die aan de KNMV aanbieden. Idee?
Originally posted by peugeot nl
mwah, hebben we eindelijk na 2 mislukte eerdere pogingen een keer een 4 uurs race uitgereden en niet uit"gelopen" en zijn we eindelijk een keer op het podium beland..... is het misschien wel vanwege een wat dubieuze weging en daardoor uitsluiting van een ander team..... is toch minder, en we waren nog wel zo trots op het resultaat
:|
1 schrale troost misschien, van die champagne heb ik de volgende dag barstende koppijn gehad...........dus daar hoef je het niet voor te doen...maar het vrouwtje was wel blij met de bloemen !!!!
Originally posted by Ellebel
Jullie mogen allemaal bij mij inschrijven
Omdat jullie dat zo graag willen haha!
PS: Ik wou er een topic voor maken, maar zo kan het ook:
WIE GAAN ER MEE STAPPEN NA DE HULDIGING???
We hebben al een aardige groep.. waarschijnlijk gaan we naar Lord Nelson, das een discotheek in Meppel, vlakbij Staphorst..
Voor racers die ver weg wonen en niet laat nog terug willen rijden, kan er misschien wel een slaapplekje geregeld worden.. maar das beperkt
is dat ook na 12uur (lees zondag) open?Originally posted by Ron2
/offtopic/
discoteek Kisteman in staphorst is gezelliger dan de lord nelson..
dus als het wat word zou ik daar heen gaan..
groeten ron
/offtopic/