Running_Sp Timmeh! 1 November 2003 #1 Ik heb dus Hebo Racing 2 denk ik, maar ik hoor/zie ook weleens dat mensen een Hebo Racing 3 hebben maar volgens mij bestaat die niet :? Deze heb ik dus:
Ik heb dus Hebo Racing 2 denk ik, maar ik hoor/zie ook weleens dat mensen een Hebo Racing 3 hebben maar volgens mij bestaat die niet :? Deze heb ik dus:
BurN Well-Known Member 1 November 2003 #3 hebo racing 3 bestaat niet fout op de scootparts site. daar staat die vermeld als de racing 3 maar is gewoon een racing 2
hebo racing 3 bestaat niet fout op de scootparts site. daar staat die vermeld als de racing 3 maar is gewoon een racing 2
TimB KTP Stage 6 Zip SP 1 November 2003 #4 ik had ooit op forum gelezen (ik meen een post van JohnB) dat HR3 er wel is maar niet voor particulier?
ik had ooit op forum gelezen (ik meen een post van JohnB) dat HR3 er wel is maar niet voor particulier?
Thomas Senior Member 1 November 2003 #7 Wat ik begrepen heb is dat Hebo een keer een fout gemaakt heeft in de catalogus van 2001 volgens mij, en dat daar de hebo racing 3 stond. Maar dit was gewoon een typefout en het volgend jaar stond er weer hebo racing 2. Hebo racing 3 bestaat dus niet...
Wat ik begrepen heb is dat Hebo een keer een fout gemaakt heeft in de catalogus van 2001 volgens mij, en dat daar de hebo racing 3 stond. Maar dit was gewoon een typefout en het volgend jaar stond er weer hebo racing 2. Hebo racing 3 bestaat dus niet...
Running_Sp Timmeh! 1 November 2003 #8 kijk zoals hier : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&postid=664468#post664468 zegt er nog iemand hr2/3 .
kijk zoals hier : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&postid=664468#post664468 zegt er nog iemand hr2/3 .
DvO Banned 1 November 2003 #9 de hebo 2 is gewoon de 3 en de 3 is gewoon de 2. het is gewoon 1 uitlaat met 2 benamingen.. hoe die eraan komt geen idee.. waarschijnlijk wat thomas zegt
de hebo 2 is gewoon de 3 en de 3 is gewoon de 2. het is gewoon 1 uitlaat met 2 benamingen.. hoe die eraan komt geen idee.. waarschijnlijk wat thomas zegt
Running_Sp Timmeh! 1 November 2003 #10 ok klaar.. weten we dat ook weer. sorry dat ik er een heel topic over maak
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 1 November 2003 #11 Thomas heeft gelijk... Heb ik al vaker vermeld... Wat 1 I-tje allemaal voor verwarring kan veroorzaken...
Thomas heeft gelijk... Heb ik al vaker vermeld... Wat 1 I-tje allemaal voor verwarring kan veroorzaken...