Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic

Status
Not open for further replies.
Hehe die zijn wel ernstig hierboven. Net als dat filmpje in het filmpjes topic. Helemaal gruwelijk.

Maar scarfaction is best wel vet, alleen kan het soms verkeerd dichtgroeien. Ik zou uit kijken iig.

71z1wz5.jpg


fullbody
 
Dan hoefde mijn filmpje 2gils1cup destijds ook niet verwijderd te worden.

Dit heeft niks met piercings of tattoo's te maken maar is gewoon goor.
 
Ik heb die post dus even verwijderd. Laat dat soort dingen voortaan aub achterwege! Val daar geen anderen mee lastig. Ik had net gegeten man :|
 
toch heb ik wel een zwak voor meiden met een prachtig lichaam en tattoos...
terwijl ik zelf eigenlijk geen tattoo/piercing of wat dan ook zou willen.
 
zag gister iemand met een tattoo met witte inkt.. een puzzelstukje.. leek een beetje op dat scrarification.. Echt super vet!!
 
Ik heb die post dus even verwijderd. Laat dat soort dingen voortaan aub achterwege! Val daar geen anderen mee lastig. Ik had net gegeten man :|

Als je er niet van houdt moet je hier sowiezo al lekker helemaal niet kijken. lekker preuts weer
 
Als je er niet van houdt moet je hier sowiezo al lekker helemaal niet kijken. lekker preuts weer

in het mooie vrouwentopic mag toch ook geen vulgair naakt gepost worde.. dus waarom hier wel? alleen omdat iemand er een dikke naald doorheen heeft gejast?

zelf vind ik tattoo's wel vet, sleeves etc.

maar om dat nou te laten zetten (zoals die michiel post op vorige page) vind ik niets..
 
weet niet maar allemaal van die sneeien in je lichaam en je pik vol spuiten met 1 of andere tyfus zooi heeft niks met Piercing/Oorbel/Tattoo te maken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top