Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #2

Status
Not open for further replies.
oke mooi zo, ja ik doe dan toch alleen maar ''diamantjes'' in dus dan zal het wel weer goed dichtgroeien. bedankt voor de info:winner:
komende week maar even opzoek gaan naar zo'n winkel.

iedere juwelier schiet gaatjes hoor:p

Als ik de mijne een paar weken niet in heb zijn ze nog steeds gewoon open.

jah denk dat dit per persoon anders is, ik heb bijvoorbeeld ook dat als ik sterilon erop doe dat het nog steeds prikt (teken dat het niet dicht is)
 
zie deze dan.

41-366x493.jpg
 
Valt opzich nog wel mee, 't enige is dat iedereen begint over een schotel in m'n onderlip.. Maar 't begint gewoon écht irritant te worden, haha.
Als mensen kijken, prima; als 1 iemand 't vraagt, prima; daarna word 't toch al snel vervelend - ook omdat ze allemaal 't zelfde willen weten.
'Ja, tuurlijk doet 't pijn, wtf verwacht je..'

Runnerpower, loop een willekeurige sieradenwinkel (echte wijvenwinkels/v&d/etc) in en make your choice..
Je hebt 100k verschillende soorten voor normale gaatjes natuurlijk.
 
ja precies daar ben ik nu dus mee bezig..
en ben dr dus nogsteeds niet helemaal over uit wat het gaat worden,
maar ik heb de tijd.. vanmijn part pas over een jaar..
ik wil zeker van me zaak zijn, niet dat ik later spijt krijg
van laseren word je ookniet echt vrolijk.. ookniet de beste oplossing...

dit verhaal klinkt echt vaag
alsof je een tattoo moet hebben
 
Inderdaad vind dat ook niet in de zelfde categorie vallen. tattoage is iets heel anders.

ja vind ik ook :#, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar hoelang het duurt voordat het dicht groeit, ben nu 17 en zie mezelf over paar jaar ook niet meer met oorbellen rondlopen:).
 
Joepie +pipi+
Net terug van bunker breda en 28 oktober heb ik een afspraak staan voor een 3 uur durende sessie :W

Om dit op met voeten te laten tatoeeren:
369512015_5_CMrh.jpeg


Op de afbeelding is het nog zonder kleur, maar hij word full color inkleuren doen ze freehand, dus dat is nog even bekijken tijdens het tatoeeren
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top