Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik wil ook echt graag een tattoo, maar ik kom er maar niet uit WAT ik dan wil.
Heb wel meerdere ideeen..

1; Iets persoonlijks, mijn voorletters zijn J.M.J.M. (vernoemd naar mijn oom, opa en oma) en mijn ouders heten Joseph en Marielle. Dus vond ik de letters J en M wel heel belangrijk. Omdat die zoveel mensen in mijn leven zouden kunnen betekenen.
2; Een latijnse spreuk op de binnenkant van mijn bovenarm, maar die zijn erg lastig uit te kiezen. Er zijn heel veel mooie, maar net de ene die je pakt ben ik nog niet tegen gekomen.
3; Gewoon een mooie tribal op schouder of borst
 
Ik vind zo'n tribal net zo fout als een tribal op je auto.

Zo'n spreuk vind ik ook weer n beetje 'wannabe', van het betekend dit en dat blabla.

Die J M lijkt me imo voor jou de beste.

Ik zag laatst zo'n tekst die je van 2 kanten kon lezen, dus Life en ondersteboven stond er Death of Dead, ofzoiets. Dat is wel grappig, maja zou het zelf Nooit doen.
 
Tribal is echt niet mooi. Jij wil dus gewoon iets wat een betekenis hebt. Dat is altijd lastig.

Als je gewoon iets leuks wil zou ik toch voor een plaatje gaan, maar dat is mijn mening :p Je gaat naar je tattooerder toe en zegt wat je graag wil. Een goede tattooeerder kan uit de losse hand jouw idee schetsen op papier of op je arm, totdat jij het mooi vind. Dat lijkt mij toch wel het allermooiste :)
 
mijn 10/12mm nu. Zit er ergens tussen, want heb moeten stretchen tot 12mm. Ik kreeg ze er anders met geen mogelijkheid in.
Tbh wil ik nu alweer groter. :rolleyes:

2001558284323603031_rs.jpg
 
Kan er foto gepost worden van Life/Death ? Zo'n ambiagram kan wel heel mooi zijn , als er ook betekenis achter zit.
 
Een jongen bij mij in de klas heeft ook zo'n tattoo. "Life" kon ik er nog wel uit op maken, maar toen hij hem omdraaide kon ik er echt geen "death"van maken.
 
mijn 10/12mm nu. Zit er ergens tussen, want heb moeten stretchen tot 12mm. Ik kreeg ze er anders met geen mogelijkheid in.
Tbh wil ik nu alweer groter. :rolleyes:

*Bjorn*

Is dit 10-12mm? Had het groter verwacht.

Maar dit is echt vet :D
 
Last edited:
staan inderdaad echt supertoffe dingen tussen, en ook relaxed dat hij op order wat tekend voor je. Jammer dat ik niet echt een prijs kan vinden van een tattoo met 5 letters
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top