Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic

Status
Not open for further replies.

MSSH

Hoooooi
Ik denk maak eens een nieuwe aan. De vorige is van een jaar terug onderhand...
Maar ik ben zelf dus semi-verslaafd aant raken aan die dingen. Wil er zo graag nog een boel bij :p, maar ja daar gaat het niet om.


Laat hier dus anders eens je oorbellen en piercings zien. Ik trap af (de 2e is close-up van de 1e)(De 3e lijkt me duidelijk):
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

qybvxj.jpg


:+

Aan beide kanten :) En ja, ik weet wat sommigen daar van vinden :rolleyes: Ik wil nog een piercing in mn lip, zo'n labret oid. In het midden of aan de linkerkant, dat weet ik nog niet :)

Ik had eerst ook zo'n oorbel links boven in dat kraakbeen, maar die ging ontsteken dus heb em er maar uit gehaald :p

@ MSSH: Die in je rechteroor is wel een rare :p Ziet er wel apart uit :)
 
Labret is zo'n sieraad met een platte achterkant waar je dan een bolletje of spike op kan schroeven. Dus die zal idd wel door je lip gaan :D
Die zijn btw heel kewl. Wil ik ook een, maar ben beetje bang om in mijn gezicht te beginnen. Daar is het echt zo van... IN YOUR FACE
 
Voor mij geen oorbellen/piercings of whatever. Ik vind het dus echt 10X niks.
Vooral niet die diamantjes die iedere leipo/stylo tegenwoordig heeft :X.
Mja, het is niet mijn lichaam. Iedereen moet maar doen wat men wil, zolang ze maar van mij afblijven :+.

Nick.
 
Ik zit al een poosje aan zo'n geval te denken, maar of 't mij staat is punt 2.
Redelijk pijnlijk blijkt 't ook wel te zijn :+
hiramtunnel.jpg


tot max 10mm, niet zo jezus groot ofcourse
 
Formula50 said:
Voor mij geen oorbellen/piercings of whatever. Ik vind het dus echt 10X niks.
Vooral niet die diamantjes die iedere leipo/stylo tegenwoordig heeft :X.
Mja, het is niet mijn lichaam. Iedereen moet maar doen wat men wil, zolang ze maar van mij afblijven :+.

Je haalt de woorden uit mijn mond :*.
 
Zo'n 'gat' is wel gaaf, maar het moet echt bij je passen. Ik zie ook weleens mensen waarvan ik denk; 'eh, nee' :p
 
Idd, ik vind het persoonlijk ook iets voor het andere geslacht :*
Mja zolang jullie het maar tof vinden toch? :)













Bitches :p :*
 
Lijkt me ook wel vet, van die ''gaten'' in je oor. Alleen als je ze dan ooit uit doet zijn je oorlellen uitgelebberd :p
 
ZIPSP|Castrol said:
Ik zit al een poosje aan zo'n geval te denken, maar of 't mij staat is punt 2.
Redelijk pijnlijk blijkt 't ook wel te zijn :+
hiramtunnel.jpg


tot max 10mm, niet zo jezus groot ofcourse

Heel gaaf is dat idd. Dan idd 10mm ofzo en dan daar een oorbel doorheen hangen dat vind ik altijd gaaf :)
 
Als alle mensen die het nix vinden vanaf nu hun mond dichthouden (ik dus ook), wordt dit een leuk topic voor de liefhebber...
 
ik heb een tongpiercing :p

heb er al veel plezier aan beleefd., en als ik hem uitdoe is het toch binnen de week dichtgegroeid.
 
Ach, dat moeten ze zelf weten. Het is niks voor mij iig. Waar ik dan wél een hekel aan heb is dat sommige mensen het schijnbaar nodig vinden om dit non stop te benadrukken door telkens hun tong uit te steken etc.
 
Heb alleen een wenkbrauw piercing, al een jaar of 3 dezelfde :p is er nog nooit uit geweest.

En een tattoo :W mogen die hier ook?
wat me wel kick lijkt is een vriendin met een clitpiercing :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top