Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #2

Status
Not open for further replies.
Dat ''idee'' van jou is meer iets voor een 12jarige.

Nee vind ik niet. Ik hoop dat als k een idee heb , dat ik ook zo vrij mag zijn om hem hier te plaatsen. En dan ga ik er vanuit dat mensen ander reageren niet gaan happen. Ik weet het , ik ben wat anders dan andere mensen. Wat drukker , wat grappiger idd Jordi , ik zie tattoos van een andere kant. Humoristische. Imo dan. Hoeven van mij niet allemaal serieus clowns , cijfers of draken te zijn. Al moet ik toegeven dat ik héél er gefascineerd ben door draken tatoos. Vooral op de rug. En doorlopend naar de armen.

Hoop dat ik hiermee mijn punt gemaakt te hebben. :)
 
Nee vind ik niet. Ik hoop dat als k een idee heb , dat ik ook zo vrij mag zijn om hem hier te plaatsen. En dan ga ik er vanuit dat mensen ander reageren niet gaan happen. Ik weet het , ik ben wat anders dan andere mensen. Wat drukker , wat grappiger idd Jordi , ik zie tattoos van een andere kant. Humoristische. Imo dan. Hoeven van mij niet allemaal serieus clowns , cijfers of draken te zijn. Al moet ik toegeven dat ik héél er gefascineerd ben door draken tatoos. Vooral op de rug. En doorlopend naar de armen.

Hoop dat ik hiermee mijn punt gemaakt te hebben. :)

Laten we een beetje op niveau blijven, en niet kinderachtig hier reageren :) , je weet waarom je banned was en hopelijk heb je er van geleerd.

ontopic weer

gelezen?:)
 
dit vind ik ook mooi:
553_e.jpg

gemaakt door: http://www.admiraaltattoo.com/home.html
 
Vind m ook spuwlelijk! Kwam laatst ook iemand tegen in de auto, vroeg me 'waar is hier een tattoo shop. Nou daar, maar dacht, je gaat toch wel eerst even kijken welke het beste is en wat je precies wil voordat je dat laat doen.
 
Vind m ook spuwlelijk! Kwam laatst ook iemand tegen in de auto, vroeg me 'waar is hier een tattoo shop. Nou daar, maar dacht, je gaat toch wel eerst even kijken welke het beste is en wat je precies wil voordat je dat laat doen.

ja precies daar ben ik nu dus mee bezig..
en ben dr dus nogsteeds niet helemaal over uit wat het gaat worden,
maar ik heb de tijd.. vanmijn part pas over een jaar..
ik wil zeker van me zaak zijn, niet dat ik later spijt krijg
van laseren word je ookniet echt vrolijk.. ookniet de beste oplossing...
 
ik denk erover om gaatjes te laten schieten (oorbellen), groeien gaatjes goed dicht? en blijf je er nog iets van zien als ze dichtgegroeid zijn?
 
Heb het tijdens de vakantie ook laten doen. Gewoon laten knaaien die handel. Groeit echt wel dicht na een tijdje. En anders zie je echt maar een minuscuul klein stipje.

Gewoon geen zware oorbellen indoen en zorgen dat ut gaatje niet tever oprekt. Komt ut allemaal wel goed.

Heb ze nu zelf 10weken ofzo. Nergens last van en gaat gewoon goed :)
 
Gaatjes schieten kan opzich wel, ligt aan de persoon hoelang ze open blijven..
Als je ze uitdoet, dan moet er echt iemand van dichtbij kijken voordat je er iets van ziet :+
 
ik heb nu een jaar oorbellen "knopjes" en als k ze 1 dag niet in heb moet k alweer een vliesje doorprikken. groeit snel genoeg dicht dus.
 
oke mooi zo, ja ik doe dan toch alleen maar ''diamantjes'' in dus dan zal het wel weer goed dichtgroeien. bedankt voor de info:winner:
komende week maar even opzoek gaan naar zo'n winkel.
 
Ik werkt nu tijdelijk fucking fulltime in een supermarkt.
Je wilt niet weten hoevaak per dag ik aangesproken word; word er bijna gek van, dus volgende week gewoon dichte plugs in.

'Oh, ik zat even naar je oren te kijken hoor. Zijn 't nou spiegeltjes of zijn 't echt gaten? Oeh, doet dat niet enorm veel pijn? Hoe doen ze dat dan?'

ARGH! :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top