Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic

Status
Not open for further replies.
Zit nou btw een beetje te kijken naar pinstripe tattoos, wel dope styl...

Iemand die iets kan vinden voor op m'n onderarm?
 
Die mag hier ook niet ontbreken :love:

200607051727-pix1.jpg

Ja die is ook mooi...!

Maar michel waarom kijk je niet op die site. Daar staat zo veel op.
 
2mm, neem dan niks :D Als je eenmaal begint wil je toch steeds groter, daar zijn Björn en ik het voorvbeld van, ik wilde 6 en zit nu op 10, met plannen naar 11/12. Björn volgens mij hetzelfde verhaal
 
2mm is net een gewone 'oorbel' en idd, 't is addictive.
Ik zit nu op 12 mm; zat eerst op 8, wilde max 10..
Maarja, moest wel tot 12 stretchen om m'n huidige erin te krijgen. :+

Heb ook nog 12mm plugs liggen, maar de buitenomtrek daarvan is 16. lol.
 
agja de kick is natuurlijk proberen tot het past en als je niet uit kijkt zijn ze zo groot als hierboven voor je het weet :+

op die site staat ook een plaat waarbij zo een meisje dat heeft laten dicht naaien. Helemaal niet lelijk gedaan. ziet er na genezing iig niets meer van.
 
kan me niet voorstellen dat je opeens van die flappen wil zoals hierboven?

Ik weet zelf eigenlijk ook niet hoe dat zit.. toen ik begon wilde ik ECHT max 6 mm. nu wil ik graag naar 12. Als ik straks 12 heb zal het niet zeer onwaarschijnlijk zijn dat ik naar 14 wil. Maargoed het moet toch een keer ophouden natuurlijk
 
Dat scarification vind ik ook wel tof, kwam gister echt nog een super mooie tegen..

Die andere modshit trekt me niet, maar ach, 'ergens' kan ik er wel inkomen dat die mensen dat zichzelf aandoen.
 
Dat scarification vind ik ook wel tof, kwam gister echt nog een super mooie tegen..

Die andere modshit trekt me niet, maar ach, 'ergens' kan ik er wel inkomen dat die mensen dat zichzelf aandoen.

Oh kan je dit toelichten, ik snap het namelijk compleet niet..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top