Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
als iemand nog goeie sites weet om plugs/tunnels/stretchers te kopen.. ik wilde mijne van 5 oprekken maar 8mm haalde ik niet.. 7 had ik niet liggen dus nu zit er 6mm in en die is metaalkleurig.. dat staat me niet.

wat zijn kwalitatief betere tunnels eigenlijk?.. ik loop altijd met london rommel :p
 
Laurens, op www.alloverpiercing.nl hebben ze goed spul! Een andere toko online is www.crazyfactory.com Die is erg cheap, maar kwalitatief niet erg oke imo.

Mijn tunnels zijn er nu 8 dagen uit, zal zo ff pic posten.

Edit:

Ik had dus 10mm aan beide kanten. Zo zag het er uit na 1 dag:

[IR]http://i37.tinypic.com/w174p3.jpg[/IR]

En zo zag het er vandaag uit:

[IR]http://i34.tinypic.com/wrgpkh.jpg[/IR]

Krimpt dus best wel snel. Zal jullei op de hoogte houden hoe het er over een weekje of 2 weken uit ziet.
 
Last edited:
Ik had ook 10mm nu ben ik 1 week verder en er past geen 4 mm meer in..
Ik heb ook weer een nieuwe piercing bij..
Alleen kan ATM mijn foto's er niet opm zetten
 
Studie/werk indd. Was ze opzich niet zat hoor, maar soms moet je helaas zaken opofferen. In het bedrijfsleven gaat zoiets gewoon echt niet. Niet eens bozen blikken oid hoor, maar gewoon de eeuwige vragen van klanten over mn oren, die offertes van een miljoen komen bespreken gaat imo te ver.
 
ja als de situatie het niet meer toelaat haal ik em er ook zo weer uit hoor.. als ik straks op een wat boeiendere maat zit neem ik ook een dichte plug er bij.. dat levert al minder vragen op denk ik :p
 
Klopt, maar ga echt max tot 10 mm. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn laatste foto iets vertekenend is, zal asap is een goede nieuw maken. Nu lijkt alles supergaaf, maar ooit wil je ze er echt weer uit hebbe. 10mm is een leuk maatje imo
 
Ik krijg ze ook nog wekelijks..
Eigenlijk had ik dat al wel van te voren moeten weten, maargoed, 't is af en toe weleens vervelend.

Ziet er iig al goed uit, Lars!
 
hoe bedoel je met: waar wil je liefde in het chinees op je arm?
ik vind het gwn een supervet teken met een mooie betekenis om het zo maar te zegge :p
 
Hij bedoelt waarschijnlijk: waarom wil je liefde in het chinees op je arm.
Ik kan wel een hoop mooiere dingen verzinnen dan een chinees teken, zeker omdat iedereen het al doet :p En niemand begrijpt wat er staat.
 
Niet zo lopen bitchen allemaal hoor. Jij hoeft het niet mooi te vinden zolang hij het maar tof vindt. Ik zou persoonlijk ook niet voor een chinees teken gaan maar hij is wel netjes gezet zo te zien. :)
 
Maandag laat ik dit op mijn rug zetten :).
Voor de kenners, het is de evenstar. Hangertje van Eowin in Lord of The Rings. Staat symbool voor de eeuwige schoonheid. Inside and out. Een aantal jaar terug is mijn moeder overleden, en dus komt haar geboortedatum en sterftedatum er nog bij.
Soort van "tribute" aan haar

Evenstar_Pendant_by_AinuLaire.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top