Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
njah een chinees teken is mss niet egt origineel meer. maar vind het gwn supervet

@ de rest: thx voor de reacties

begint nu wel beetje te jeuken :p
 
Maandag laat ik dit op mijn rug zetten :).
Voor de kenners, het is de evenstar. Hangertje van Eowin in Lord of The Rings. Staat symbool voor de eeuwige schoonheid. Inside and out. Een aantal jaar terug is mijn moeder overleden, en dus komt haar geboortedatum en sterftedatum er nog bij.
Soort van "tribute" aan haar

Evenstar_Pendant_by_AinuLaire.jpg

Mooie gedachte, is de evenstar wel een echt symbool? Of simpel bedacht voor de film Lord of The Rings, want dat zou ik namelijk weer iets minder vinden. Als het een bestaand symbool is, nice !
 
De "vleugeltjes" komen iets over mijn schouderbladen, en het onderste puntje kom tot ongeveer de helft van mijn rug ;).
Heb alleen een fobie voor naalden :X, is stoned heengaan een goed idee ofniet?

Het is voor zover ik weet voor het eerst in de LoTR boeken gekomen..
 
De "vleugeltjes" komen iets over mijn schouderbladen, en het onderste puntje kom tot ongeveer de helft van mijn rug ;).
Heb alleen een fobie voor naalden :X, is stoned heengaan een goed idee ofniet?

Het is voor zover ik weet voor het eerst in de LoTR boeken gekomen..

Best groot idd, wel pics zodra hij zit he ! :#
En herkende het hangertje meteen idd :p
 
hele mooie piece, maar probleem daarmee is, dat elke lord fan meteen aan dat denkt, ik zou hiervan uit gaan en zelf iets maken/laten tekenen voor je..
 
De vrouw die hem gaat zetten heeft ook een eigen ontwerp gemaakt op basis van die tekening ;).
Hij is nog zo te herkennen, maar zitten toch weer unieke details in!
Uiteraard komt er een verslagje met pics :*
 
Ik vind het design nice, en laten we eerlijk wezen, hoeveel LoTR gekken lopen er nou eigenlijk (weinig mag ik hopen:+)
 
Mja ben er echt wel bang voor..
Maar langs de andere kant heb ik er wel heel veel zin in, want het is wel iets waar ik al lang naar uitkijk.

Neem wel lekker een thermos thee en koekjes mee :*.
 
Paar weken geleden in een opwelling me oor (L.) laten stretchen.. wilde het al langer en was in de stad dus dacht laten we het maar eens doen:p

Zit pas op 3.. ga naar m of 8/10.. miss andere ook laten doen..

Heb ook een super vet idee voor een tattoo over beide armen.. moet maar eens achteraan gaan..

Nog wel even goed over nadenken ivm toekomstig werk ed..
 
Gewoon zoiets is ook wel vet imo;

3685287793_64ab60a6e8.jpg


Wel gewoon klein dan. En ja het is afgezaagd, maar wel een mooie betekenis imo :)
 
Vorige week zaterdag nog met die voorste gast staan lullen en hij showde me echt z'n 'Maaskantje' tat op z'n onderarm.
Moest kkrhard lachen. :#
s5wtv7.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top