This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik heb zojuist wat boeken gehaald over tatoeages in Japanse stijl. De komende tijd ga ik een soort collage samenstellen van welke details ik allemaal echt mooi vind aan dit soort tatoeages. En dan ga ik dat eens een paar maanden op mijn slaapkamer hangen. Kijken of ik dat na een paar maanden/half jaar nog steeds even mooi vind.

wat voor boeken heb je precies gekocht als ik vragen mag?
ik wil me er ook eens in verdiepen namelijk

wat voor boeken?
boeken van japanse stijl tatoeages staat er zo te zien
als je erin wilt verdiepen, loop je toch naar de bibliotheek?

Houd er ook niet zo van, maar wel orgineel

Overigens hoe is die genezen? Is dat zwart nog steeds zo donger of is ie wat minder geworden?

wat voor boeken?
boeken van japanse stijl tatoeages staat er zo te zien
als je erin wilt verdiepen, loop je toch naar de bibliotheek?

ik bedoel dus specifieke titels.

in de bibliotheek heb ik al rondgezocht, maar daar is niets bruikbaars te vinden.
heb een afspraak staan bij een tattooshop voor wat informatie en betekenissen van verschillende japanse symbolen ed.
hopen dat ik daar wat wijzer word

Gvd, zit ik net een maandje op 12 mm heb ik nu weer het gevoel dat het 8 of 6 mm lijkt!
Vriend van me zei het ook al, dus mischien dat ik toch naar 14 mm ga :+
Ik bestel zelf gewoon een taper met 14 mm tunnels, zodat ik alsnog nog terug kan gaan naar 12 mm!
Eens kijken wat me ouders ervan zeggen !

Nog 2 weken en 3 dagen voor mijn tattoosessie btw :*

Danny kap der gewoon mee 8mm was vet maar 14 is gewoon te groot. En over 2 weken loop je weer te schreeuwen dat 14 weer zo klein lijkt en ga je naar 16........

en dan neem je ze ook in je neus en kunnen we straks zo je hersens zien.. of het gebrek er aan!.. idd ff je limieten kennen.

ik vind het sowieso geen gezicht, en denk er aan dat je misschien ook ooit nog eens ze eruit wil halen...

gewoon lekker zo houden anders ga je toch alsmaar groter en groter

Laat ze maar lullen Danny, gewoon doen! :W Dichtgroeiverhaal is kansloos, want dat gebeurd toch al niet meer :W

Mischien een domme vraag, maar denk je niet dat als je bijv 50 bent niet gewone oorlellen wilt hebben?? En geen gaten van 12 mm erin?? Je moet het echt zelf weten hoor, het zijn jouwn oren

vind die gaten dus echt te lelijk gewoon... veranderen meteen je hele uitstraling... dat soort oorbel/gaten/piercing? en een pak/stropdas aan ken gewoon niet meer

Status
Not open for further replies.