Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik heb dus niet echt een stijl in gedachten, vind japans/chinees wel mooi maar dat hebben zo veel mensen wil dus de alternatieven zien voor ik iets beslis. Grootte weet ik nog niet moet ik nog maar zien, iig 2 symbolen/tekens die voor famillie en vriendschap staan

Het moeten iig tekens zijn die een betekenis hebben en niet zomaar bedacht zijn...

ik vind chinese tekens zo afgezaagd. En niemand begrijpt wat er staat tot je het uitlegt.
Of heb je een bepaalde Chinese achtergrond?
de japanse stijl vind ik wel mooi, maar ik zelf zou er geen chinese letters bij kiezen. Laat het dan door iemand in mooie "gewone" letters ontwerpen. Bijvoorbeeld op zo een lint als in het ontwerp van danny. En kies daarbij een tekening van iets dat symbool staat voor jou of wat jij graag doet.

Deze word dus 28 oktober op mijn voeten gezet:

369512015_5_CMrh.jpeg

Btw, bjorn thnx anyway :*

coole tattoo, lijkt me ook wel cool om dit links en rechts op je schouderbladen te zetten.

Deze word dus 28 oktober op mijn voeten gezet:

369512015_5_CMrh.jpeg

Btw, bjorn thnx anyway :*

Zelf ontworpen ? Zo niet , dan zou ik ze zo écht niet op me poten aten zetten. Zou ze nog wat ( laten ) veranderen , en dán pas laten tatooëren.

Ik zou zowiezo die grote streep over het midden van de scheels weg halen , en echte schedels tattooëren oid. Die linkse schedel wit laten lijken , en die andere wat donkerde. Maar dan ook met die spinnenweb erop en die verloren tand.

Jouw voeten. :*

Zelf ontworpen ? Zo niet , dan zou ik ze zo écht niet op me poten aten zetten. Zou ze nog wat ( laten ) veranderen , en dán pas laten tatooëren.

Ik zou zowiezo die grote streep over het midden van de scheels weg halen , en echte schedels tattooëren oid. Die linkse schedel wit laten lijken , en die andere wat donkerde. Maar dan ook met die spinnenweb erop en die verloren tand.

Jouw voeten. :*
als je die streep weg haalt klopt te neus toch niet meer....

[qoute]
Jup, op elke voet komt er 1
Rudolf heeft het getekend voor me, hij heeft het ingescand en nabewerkt met photoshop..
Er zijn nog een paar miniscule dingetjes aan veranderd zoals de jukbeenderen wat afgevlakt etc.. Dat design ligt nu ook in de tattooshop

Ik kan iig niet wachten
[/quote]

;)

At ben:

Dit zijn schedels uit de mexicaanse traditie "Fiesta la Muerte" oftewel in het nederlands feest van de doden.
Hun herdenken de dode op een vrolijke manier, met veel kleuren en feest.
Daar gaan deze schedels ook heel fel ingekleurd worden, maar dit gebeurt freehand omdat het op papier/beeldscherm toch anders eruit ziet.

Deze tekening is speciaal voor mij gemaakt door 1 van mijn beste vrienden, hier nog wat designs van hem:

189857123_5_P0iR.jpeg

188927663_5_qAwQ.jpeg

144736182_5_McZN.jpeg

En als laatste nog een foto van the artiest zelf:P
119046557_5_XCyP.jpeg

ik vind chinese tekens zo afgezaagd. En niemand begrijpt wat er staat tot je het uitlegt.
Of heb je een bepaalde Chinese achtergrond?
de japanse stijl vind ik wel mooi, maar ik zelf zou er geen chinese letters bij kiezen. Laat het dan door iemand in mooie "gewone" letters ontwerpen. Bijvoorbeeld op zo een lint als in het ontwerp van danny. En kies daarbij een tekening van iets dat symbool staat voor jou of wat jij graag doet.

Afgezaagd ben ik het ook wel mee eens darom kijk ik nog wel ff verder, dat niemand begrijpt wat er staat maakt me weinig uit, als ik het weet is het goed.

Ik kan niet echt warm lopen voor tekst of zo'n lint id, een plaatje dat door iemand ontworpen is kan mooi enzo zijn maar dan betekend het niks zeg maar, lastig uit te leggen.

At ben:

Dit zijn schedels uit de mexicaanse traditie "Fiesta la Muerte" oftewel in het nederlands feest van de doden.
Hun herdenken de dode op een vrolijke manier, met veel kleuren en feest.
Daar gaan deze schedels ook heel fel ingekleurd worden, maar dit gebeurt freehand omdat het op papier/beeldscherm toch anders eruit ziet.

Deze tekening is speciaal voor mij gemaakt door 1 van mijn beste vrienden, hier nog wat designs van hem:

189857123_5_P0iR.jpeg

188927663_5_qAwQ.jpeg

144736182_5_McZN.jpeg

En als laatste nog een foto van the artiest zelf:P
119046557_5_XCyP.jpeg

SUPER tof!
echt, deze onthoud ik ;)

Afgezaagd ben ik het ook wel mee eens darom kijk ik nog wel ff verder, dat niemand begrijpt wat er staat maakt me weinig uit, als ik het weet is het goed.

Ik kan niet echt warm lopen voor tekst of zo'n lint id, een plaatje dat door iemand ontworpen is kan mooi enzo zijn maar dan betekend het niks zeg maar, lastig uit te leggen.

Met van die tekens lijk je vandaag de dag net een afhaal chinees.

Die theatre maskers wilde ik dus echt niet, kvind ze verschrikkelijk :P
Iedereen met die spreuk, heeft die maskers er 9 vd 10 keer bij.. Niet bepaald orgineel, en vaak terug te vinden in het uitzoekboekje bij menig tattooshop :+

Die theatre maskers wilde ik dus echt niet, kvind ze verschrikkelijk :P
Iedereen met die spreuk, heeft die maskers er 9 vd 10 keer bij.. Niet bepaald orgineel, en vaak terug te vinden in het uitzoekboekje bij menig tattooshop :+

klopt, ik wil de spreuk er waarschijnlijk niet bij hebben.

maarja mij maakt het niet uit dat redelijk veel mensen hem hebben, ik neem wat ik zelf mooi vind.
doe het voor mezelf niet voor andere mensen.

en ik combineer het met pinstriping, dat kom je niet snel tegen ;)

hoe ga je dat combineren met die pinstriping (wat op als tattoo gewoon als tribal er uit komt te zien)

dat laat ik iemand voor me tekenen, die laat ik zijn gang een beetje gaan.

en echt als tribal komt het er niet uit te zien.
pinstriping is wat anders als tribals.

maar dat gaat helemaal goed komen, ik heb vertrouwen in hem :)

Voor de gemiddelde leek ziet het er als tattoo zijnde uit als een tribal :*

Wat ik wel in me achterhoofd heb is hoe een tattoo eruit ziet op je lichaam als je bijv 40/50 bent. I know, dat boeid ook niet maar toch, want zelf leef ik van dag tot dag en zie wel wat de toekomst brengt.

Maar in je zij is voor vrouwen :P

Waar staat dat?

Nee... :|:|:|

Die gast is zo gay als het maar kan...

Pas maar op volgend jaar O-)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back