Het "Show je Piercing/Oorbel/Tattoo" Topic #3

Status
Not open for further replies.
het blijven lijntjes en streepjes die nergens op slaan. tribals zijn voor op foutgetunede autos :P Maar denken jullie nooit aan dat je er later nog eens enorm spijt van zult krijgen? Ivm een (hogere) baan, of verandering van interesses, volwassen worden etc

Nja, van mijn tattoo zal ik geen spijt krijgen er zit namelijk wel meer achter als alleen twee plakplaatjes ;)

En dat is ook 1 van de redenen dat ik het op me voeten wil hebben, het valt niet op het is voor mezelf

het blijven lijntjes en streepjes die nergens op slaan. tribals zijn voor op foutgetunede autos :P Maar denken jullie nooit aan dat je er later nog eens enorm spijt van zult krijgen? Ivm een (hogere) baan, of verandering van interesses, volwassen worden etc

jij vind dat lijntjes en streepjes die nergens op slaan.
pinstriping is oldschool, en ik vind oldschool wel vet :)

nou ik laat me niet vol kliederen, dus op me werk krijgen ze dat toch niet te zien.

en wat heb een tattoo met volwassen worden te maken? dat vind ik echt onzin.

't Zou wel kunnen als tattoo, maar dan sneller icm bijv een hotrod oid.
Maar dat is zodat 't voor de 'kijker' duidelijker is; voor jezelf kan je natuurlijk combineren wat je wilt - jou ding.

Ik heb enkel pinstriping op m'n rug.
Veel mensen zien het inderdaad als een tribal of gekras door een kind van 4, maar ach daar stoor ik me niet zo aan :P

jij vind dat lijntjes en streepjes die nergens op slaan.
pinstriping is oldschool, en ik vind oldschool wel vet :)

nou ik laat me niet vol kliederen, dus op me werk krijgen ze dat toch niet te zien.

en wat heb een tattoo met volwassen worden te maken? dat vind ik echt onzin.

Nou het gros van het forum is onder de 18. Ik wou vroeger ook n oorbel haha, moet er nou niet aan denken. Dingen veranderen wil ik maar zeggen.

denk dat de GC leeftijd wel wat hoger ligt.

bij mij komt er ook echt nog een tattoo.. maar zoiets moet je ontwikkelen en goed over na denken, niet van 1 op andere dag maar laten zetten.

moet iig een betekenis achter zitten. zoals die van danny, die is fokkin tov :W!

Ik heb enkel pinstriping op m'n rug.
Veel mensen zien het inderdaad als een tribal of gekras door een kind van 4, maar ach daar stoor ik me niet zo aan :P

ow vet!!
heb je daar mischien een foto van?? :)

voor de rest, iedereen zijn eigen mening he ;)

denk dat de GC leeftijd wel wat hoger ligt.

bij mij komt er ook echt nog een tattoo.. maar zoiets moet je ontwikkelen en goed over na denken, niet van 1 op andere dag maar laten zetten.

moet iig een betekenis achter zitten. zoals die van danny, die is fokkin tov :W!

voordat ik echt wat laat zetten ga ik er ook flink over nadenken. ik weet zelf ook dat ik er mijn hele leven mee moet lopen.

mijn 1e is al eens voorbij gekomen. zit ook wat achter, de naam van mijn overleden zusje.

Angelique (datum erbij klopt niet)
6902877.jpg

heb ik 2 jaar geleden laten zetten, ga ik ook zeker geen spijt van krijgen.

Ik vind het wel vet dat op je zijkant. Lekker boeiend wat iedereen er van vind. Ik vind het ook gruwelijk om bloemetjes te combineren in een tattoo. Lekken boeiend hoe iedereen er over denkt. Betekenis hoeft van mij een tattoo niet te hebben. Vind het ook een soort versiering van je lichaam!

Weet ik, maar je ziet 't wel erg vaak bij zulke figuren.

ja ach daar kan ik me totaal niet druk om maken.
precies wat Kay zegt, boeiend wat een ander er van denk.

als ik het maar mooi vind ;)
als iemand het niks vind kijken ze maar de andere kant op.

ik vind het tof:D ziet er echt goed uit:W

ik vind teksten altijd wel wat hebben, als er iig een goede betekenis achter zit voor degene die het heeft laten zetten.

Status
Not open for further replies.
Back