Ik heb dus niet echt een stijl in gedachten, vind japans/chinees wel mooi maar dat hebben zo veel mensen wil dus de alternatieven zien voor ik iets beslis. Grootte weet ik nog niet moet ik nog maar zien, iig 2 symbolen/tekens die voor famillie en vriendschap staan
Het moeten iig tekens zijn die een betekenis hebben en niet zomaar bedacht zijn...
Hij zit gewoon te dollen met ons. En hij ligt nu thuis op de grond van het lachen.
Deze word dus 28 oktober op mijn voeten gezet:
Btw, bjorn thnx anyway :*
als je die streep weg haalt klopt te neus toch niet meer....Zelf ontworpen ? Zo niet , dan zou ik ze zo écht niet op me poten aten zetten. Zou ze nog wat ( laten ) veranderen , en dán pas laten tatooëren.
Ik zou zowiezo die grote streep over het midden van de scheels weg halen , en echte schedels tattooëren oid. Die linkse schedel wit laten lijken , en die andere wat donkerde. Maar dan ook met die spinnenweb erop en die verloren tand.
Jouw voeten. :*
ik vind chinese tekens zo afgezaagd. En niemand begrijpt wat er staat tot je het uitlegt.
Of heb je een bepaalde Chinese achtergrond?
de japanse stijl vind ik wel mooi, maar ik zelf zou er geen chinese letters bij kiezen. Laat het dan door iemand in mooie "gewone" letters ontwerpen. Bijvoorbeeld op zo een lint als in het ontwerp van danny. En kies daarbij een tekening van iets dat symbool staat voor jou of wat jij graag doet.
At ben:
Dit zijn schedels uit de mexicaanse traditie "Fiesta la Muerte" oftewel in het nederlands feest van de doden.
Hun herdenken de dode op een vrolijke manier, met veel kleuren en feest.
Daar gaan deze schedels ook heel fel ingekleurd worden, maar dit gebeurt freehand omdat het op papier/beeldscherm toch anders eruit ziet.
Deze tekening is speciaal voor mij gemaakt door 1 van mijn beste vrienden, hier nog wat designs van hem:
En als laatste nog een foto van the artiest zelf
Afgezaagd ben ik het ook wel mee eens darom kijk ik nog wel ff verder, dat niemand begrijpt wat er staat maakt me weinig uit, als ik het weet is het goed.
Ik kan niet echt warm lopen voor tekst of zo'n lint id, een plaatje dat door iemand ontworpen is kan mooi enzo zijn maar dan betekend het niks zeg maar, lastig uit te leggen.
Die theatre maskers wilde ik dus echt niet, kvind ze verschrikkelijk
Iedereen met die spreuk, heeft die maskers er 9 vd 10 keer bij.. Niet bepaald orgineel, en vaak terug te vinden in het uitzoekboekje bij menig tattooshop :+
hoe ga je dat combineren met die pinstriping (wat op als tattoo gewoon als tribal er uit komt te zien)
Maar in je zij is voor vrouwen
Nee... :|:|:|
Die gast is zo gay als het maar kan...