Het rijbewijs topic #3

feli;)

Ik baal iig als een stekker, was dan wel 1e x maartoch. Vragen ze of er medicijnen zijn die invloed hebben op je rijvaardigheid. Staat in het boek en op een cd rom dat je waarnemingsvermogen en je reactievermogen afnemen. Dus indirect miss ook je rijvaardigheid. Maar ze zetten er niet ff bij of het indirect of direct gevolgen heeft, dus ik had nee. Miss ben ik gewoon te slim en denk ik te ver door.
 
feli;)

Ik baal iig als een stekker, was dan wel 1e x maartoch. Vragen ze of er medicijnen zijn die invloed hebben op je rijvaardigheid. Staat in het boek en op een cd rom dat je waarnemingsvermogen en je reactievermogen afnemen. Dus indirect miss ook je rijvaardigheid. Maar ze zetten er niet ff bij of het indirect of direct gevolgen heeft, dus ik had nee. Miss ben ik gewoon te slim en denk ik te ver door.

Als je waarnemings vermogen en reactievermogen afnemen, heeft dit toch DIRECTE gevolgen voor je rijvaardigheid lijkt me.

Maar misschien daar zelf achterkomt als je de nodige kilometers gemaakt hebt. (no offence!)

Ik moet 24 november voor mn 4e en 5e stempeldje. Morgen mn laatste les voor examen dus hopen dat het goed gaat:p
 
Ik vandaag dus ook voor de theorie voor de auto geweest. Best wel briek want dan rij je er heen op de motor om auto theorie te doen maar ja. In 1 keer geslaagd. 3 fout in gevaarherkenning en 2 fout op de overige 40 vragen. Was makkelijker dan voor de motor :p
 
21e afrijden, hoelang duurt het voordat een rijbewijs binnen is op het kantoor? Want ik moet met de kerst ff flink gaan rijden voor mijn werk.
 
In principe 5 dagen na aanvraag, werkdagen wel te verstaan dus even rekening houden met kerst e.d.
Maar na 4 dagen is hij er ook wel ;)
Spoed = 1 werkdag.
 
Zijn er hier mensen die eerst het motorrijbewijs hebben gehaald en daarna pas voor het autorijbewijs zijn gegaan?
Ik ben van plan dit te gaan doen maar heb er nog mijn twijfels over.
Hoe hebben jullie dit ervaren?
 
Back
Top