Het Rijbewijs Topic

Status
Not open for further replies.

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Luitjes... aangezien ik ook wil meedoen met de trend van gr0te topics shit.. hier is de mijne :)

Post hier hoeveel lessen je nodig had voor je rijbewijs, hoevaak je bent gezakt, je meest weirdo ervaring tijdens lessen. En post het natuurlijk hier als je bent geslaagd :)

Btw.. ik ben nog bezig met lessen.
 
Advertisement - register to remove this

Ok, had 29 lessen nodig of zo. Theorie en praktijk beiden in 1 keer gehaald.

Meest vette shit tijdens lessen was dat ik bij mn oom leste die nogal leip is...ik heb hem een keer iemand zien slaan toen hij niet deed wat mn oom zei.

Ook hoefden we nooit te stoppen bij zebrapaden in de 'zwarte' wijken :rolleyes:
 
24 lessen van 1,5 uur
1e keer gezakt 8P
Nog 3 lessen erbij van 1,5 uur
afgelopen dinsdag geslaagd :W

Weirdo ervaringen:
Met carnaval door een dronken boer naar huis worden gereden.
Zo'n doos ging terug schakelen voor een rotonde en we kregen zowat een whiplash :D.
Mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij dezelfde rijschool en die op de snelweg gaan knipperen van links naar rechts om aandacht te trekken.
Afgelopen dinsdag toen ik moest afrijden nam ik maar de linkerbaan omdat we haast hadden, stonden we bij het stoplicht; zei zo'n oude knakker door het raam: ik d8 dat we niet altijd links mochten rijden :p.
Deuren op slot doen als er een paar zwartjoekelige junks op je afkomen })
 
Originally posted by extreme power
Ik heb me eerste gisteren gehad vond wel grappig.
Heb enkel nog mogen sturen en gas geven volgende les meer handelingen.

pff.. istie zo bang dan dat je zn auto beschadigd :p

ik mocht eerste les al schakelen.. na 5 minuten al. :)

heb nu mn 8ste les gehad ..
gaat goed :p file parkeren ging aardig :)
 
Autorijbewijs 3x gezakt8P (te hard rijden)
Motor 1x gezakt (te hard rijden)

Waren dure grapjes. Maar heb ze nu wel allebei.
 
10 lessen van 2 uur. Ik had echt een heerlijke leraar. Was gewoon chille dude. Heel de tijd bezig over seks en voetbal enzo 8P. Eerste keer was ik gezakt omdat ik volgens die eikel-examinator door het oranje was gereden...:|
Tweede keer geslaagd
 
Originally posted by Sakkie
Ik had echt een heerlijke leraar. Was gewoon chille dude. Heel de tijd bezig over seks en voetbal enzo 8P.

hehe :D heb ook een goeie " instructeur " :p
heletijd lulle over mooie auto's en zo ..
hij vind zo geweldig datie af en toe wel is vergeet
te zeggen of we links en rechts moeten. :p

voor de rest heeftie wel leuke verhalen
datie met een golf met een nieuwe motor derin
140 heeft gereden bij de bajes in arnhem..
en toen istie met 90 om een paal heen gekrult. :D
 
35 lessen ofzo, 2x gezakt, gelukkig alweer 2 jaar van die elende af :)
 
Last edited:
Ik had eerst pakket van 38 lessen ... achteraf gezien 8P

Ben toen gezakt .. weer 6 lessen .. weer gezakt .. weer 6 lessen en toen geslaagd :)

Precies 50 lessen dus :eek: .. 2x gezakt voor Examen en ook 2x voor Theorie ;)

En ook 2x voor Brommercertificaat :p
 
Ik heb mijn theorie in een keer gehaald.........

Zit nu op 24 lessen van 1 uur maar ik vind het niet echt opschieten, ben al sinds augustus bezig maar telkens komt die rijlesgast met iets van:
auto is kapot je kan niet lessen
ben op vakantie je kan niet lessen
ik zit de hele week vol met examens je kan niet lessen

Ook flikte die me het een keer om gewoon tien minuten weg te gaan om pissen, toen ben ik wel even zwaar uit mijn naad gegaan tegen hem.

In het begin was deze gast zwaar chill, beetje over kleren, uitgaan, wijven en autos praten maar nu begint ie zwaar mijn strot uit te komen met al die mooie praatjes.


Heb besloten om het nog twee/drie lessen af te wachten en dan op zoek te gaan naar een andere rijschool:(
 
32 of 33 lessen gehad, weet het niet meer precies. Theorie & praktijk in 1x gehaald. Theorie 1 foutje.

Geen bijzonderheden meegemaakt eigenlijk. Staat me iig niks meer bij, dus dan zal het ook wel niks bijzonders zijn gebeurd.
Enige wat me nog is bijgebleven was dat ik een meisje moest ophalen en die zou vervolgens mij naar huis brengen. Was haar eerste of 2e les. ELKE keer, bij elk stoplicht of overal waar ze ook maar moest stoppen, bij het wegrijden sloeg ie af. En minimaal 3x ook. Het ritje van 12km waar je normaal 20 minuten over doet, heeft 1,5 uur geduurt ofzo :|


Misschien leuk om te noemen dan de rijschool van me buren was. Dus dat was wel handig. Zovaak lessen per week als ik tijd had.
 
Ik heb strax men 11e les van 1.5 uur. Chille dude waar ik les van heb. Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren voordat ik het heb maar tot nu toe vind ik het best goed gaan. Theorie wil ik in de meivakantie gaan doen, hopen dat ik dat ook in 1 keer haal net als brommercert.
 
Nu 30 lessen gehad.
Theorie 2x gezakt :(
maar 3e keer wel gehaald.

Moet alleen gvd wachten tot eind juni.
Dan pas kan ik afrijden hier in adam...
 
Ik heb nu al 11 lessen gehad en het gaat erg goed. Mijn theorie heb ik 2 wkn geleden gehaald. 1e keer met 2 fouten :) (zonder echt hard te leren) Ik heb straks om 15.00 mijn 12e les :D Weer een beetje examen-routes oefenen en speciale manouvres a la keren op straat, file-parkeren en boggie achteruit :D M'n instructeur denk dat ik niet meer dan ong. 4 lessen nodig heb voordat ik mijn examen aan kan vragen. Hier duurdt dat niet echt lang, meestal een week of 3 a 4 voordat je kan afrijden :D
 
Ik had een snelcursus van 10 dagen, zaten ongeveer 30 lessen in denk ik.
Theorie en praktijk in 1 x gehaald.
 
27 lessen van 1 uur
Theorie in een keer met 2 fouten

Praktijk in 1 keer

Is nu alweer 2 maanden geleden 8P.

[edit]

Toen ik een keer naar huis werd gebracht door een gozer zag ik toch wel een paar keer de vangrail heeeeeeel dichtbij komen, niet echt fijn dus. Dezelfde gozer kreeg het ook voor elkaar om de auto (diesel), 3 keer in een minuut af te laten slaan. Verder valt het wel mee. Af en toe iemand die de auto tot 4500/5000 doortrekt en het verrekt om te schakelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top