Het rijbewijs topic #3

Advertisement - register to remove this

ik was vorige week donderdag gezakt voor me theorie 2 fout teveel :( volgens mij lag ik te slapen want achteraf weet ik psies welke ik fout heb

5 juni mag ik het weer proberen en wat is het druk daar !! schiet egt niet op als ik weer zak kan ik weer 1maand of langer wachten ! 8P
 
Helaas het is niet gelukt :|
Ik had een andere rijinstructeur, geen probleem.
Gast was al met pension maar deed af en toe nog een les als ze iemand nodig hadden.
Les voor het afrijden ging echt lekker, hij van als je zo rijdt haal je het makkelijk.

Helaas ging het tijdens het afrijden stukken minder, ik hoop dat ik me zenuwen onder bedwang kan krijgen :|
 
Afgelopen maandag op geweest voor parktijk (belgie) en gezakt :(

Imo onterecht, volgens mij had die vrouw (Examinator) gewoon haar dag niet. Ze was al de hele tijd heel bot bezig. (terwijl ik gewoon aardig en beleefd bleef). En heeft ze me laten zakken op te onnozele dingen.

houding t.o.v zwakkere weggebruikers onvoldoende:
GVD 3-4x mensen laten oversteken.. zelfs een vrouw die schuin een kruising overliep.

En stond een vrouw met haar rug naar de weg toe bij een zebrapad (kreeg dus niet de indruk dat ze over wou steken). Heeft ze dat als onvoldoende gemarkeerd

Zelfde met spiegelgebruik. Ik heb bijna meer in me spiegels liggen kijken dan voor me op de weg. En heb ik 1x op een éénrichtingsweg niet in me linker buitenspiegel gekeken...
gebruik maken van spiegels: Onvoldoende

Dacht echt dat ik gek werd... maar kun je toch niks tegen doen :X
a.s. dinsdag opnieuw proberen!! Wens me deze keer een fatsoenlijke examinator x|
 
is het in belgie ook al zo erg?

ben ook 1e keer gezakt door een vrouw omdat ik 1x bij een kruispunt niet in de binnespiegel keek met afremmen. wie the fuck doet dat nou :s 1x
draait meer om geld dan wat anders bij dat cbr
 
is het in belgie ook al zo erg?

ben ook 1e keer gezakt door een vrouw omdat ik 1x bij een kruispunt niet in de binnespiegel keek met afremmen. wie the fuck doet dat nou :s 1x
draait meer om geld dan wat anders bij dat cbr

Daar zeg je het. Zolang ze maar geld kunnen verdienen.
 
Vandaag is het dan toch eindelijk gelukt :W
Voor mijn gevoel had ik nog wel beter kunnen rijden, die gast zei al naar 15minuten ik heb het al gezien rij maar terug naar het CBR :D
 
Vanmiddag geslaagd voor m'n autorijbewijs :D,

gelijk in 1 keer, ging echt goed, moest naar een coordinatie punt rijden en daarna zei die examinator nog welke richting ik heen moest enzo.

Ging echt relaxed :)

Morgen even aanvragen bij de gemeente, en dan volgende week rijden :)
 
Back
Top