Het Rijbewijs topic #2

Status
Not open for further replies.
Net geslaagd voor theorie categorie A (motor ja :p)

Het viel me enorm mee eigenlijk. Mja, het is ook het derde theorie examen in een paar jaar tijd (brommer, auto, motor...)
 
Mn pa heeft alles als militair (behalve motor) en mag dit alles ook als burger gebruiken. Was voor hem in die tijd wel relax, hij hoefde niets te betalen voor zijn lessen.

Ik ben benieuwd met aanhanger, binnenkort maar eens wat oefenen bij mijn oom en tante, die hebben een mooie plaats achter het huis waar je veel kan steken... We zullen zien...

Hmm dan heeft hij misschien "examen" gedaan met een grotere aanhanger, want wij kregen het niet als burger omdat de aanhanger te klein was oid:|

Laat ons dan ook niet ff met een grotere aanhanger rijden he, terwijl er 20 voor jan lul op t parkeerterrein stonden. Maarja
 
Zometeen mijn laaste rijles, morgen afrijden hopen dat alles goed gaat en ik een mooi ritje kan rijden.
TTT ging echt bagger ( wel gehaalt )

Ben benieuwd :p

Edit :

Mooi kloten ben gezakt :X

Zag een fietser te laat op een rotonde waar door ik hard op de rem moest en een voorrangskruispunt laat gezien zag het pas toen iemand eruit reed en ik weer hard moest remmen :X

Heb een kans dat ik weer rijles heb over 2weken, 3 lessen van anderhalf uur die week zou ik evt ook weer kunnen afrijden.
 
Last edited:
Ik moet as maandag afrijden om 9.00 uur
TTT ging bij mij ook bagger toch wonderbaarlijk vrijstelling gekregen


Rijinstructeur zei 10 lesuren geleden al dat als ik zo blijf rijden dat ik makkelijk slaag, maar dat zegt volgens mij ook niet zo veel. Schijt nog wel n beetje voor invoegen op snelweg etc...Ook vind ik die nieuwe orientatiepunten kut. Weet de weg ernaartoe wel via de snelweg, maar als het druk is kan die examinator ook zeggen ´´rij ff binnedoor terug´´ . Geen idee hoe ik dan moet rijden ofzo maja
 
Invoegen op de snelweg is niet zo moeilijk, zorg iig dat je op snelheid bent en 7/10 mensen geven je wel ruimte aangezien je een grote L op je dak heb zitten.
 
Dat nieuwe rijden vind ik juist super simpel.

Heb er ook mee af gereden en was prima te doen .. de helft snappen ze zelf ook nog niet helemaal dus af en toe kijken ze nog door de vingers :+

Bij het nieuwe afrijden draait het er goed om, om heel zelfstandig te kunnen rijden..
Ver vooruit kijken overal dus !! daar letten ze veel op

Kheb hem nu gelukkig en ben fukking blij 8)
 
Volgende week vrijdag leg ik mijn examen af (in Belgie)
Ik heb geen enkele les gevolgt, enkel met mijn pa rondgetoert.
Maar ik heb wel al examen afgelegt en behaald voor de trekker (rijbewijs G)
Ik rij met andere woorden best wel al lang...

GESLAAGD!
Al de ganse dag aan het toeren geweest, heerlijk die vrijheid :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top