'Het op wat voor schoenen loop jij' Topic



schop hem maar weer eens omhoog

p6193.JPG


p6194.JPG


Gister gekocht in Amsterdam

 
Hmmm heb ook een tijd lang op die prada's etc gelopen, maar ze zijn veel te duur voor het soort schoen wat je krijgt vind ik.

Tegenwoordig alleen nog maar:

[ir]http://www.astore.de/store/artikel/timberland/timb_dkwheat.jpg[/ir]

Liefkozend genoemd "Killers" door ons :p
 
Ik heb ook ooit eens Timberlands gehad. Wat een lompe dingen waren/zijn dat zeg... ;)

Alleen al de grootte van die kunstofzool/hak ding.
 
Klopt. En toch ga ik wel een paar halen, super handig voor in Zweden.

Daar ga ik dus niet met m'n sneakers lopen, 30cm sneeuw. :p

edit: Alleen wel even een wat mooier model en kleur dan Nick post. Want die vind ik niet zo...
 
Puma Uke, deze zitten ook fijn+pippi+
Ik heb ook de gewoonte om zomerschoenen in de winter te dragen, terwijl ik wel winterschoen heb.. maar die hebben haast nog niet de buitenwereld gezien :p Deze alleen een foto van de puma's
67%5C389701.jpg
 
Puma Uke, deze zitten ook fijn+pippi+
Ik heb ook de gewoonte om zomerschoenen in de winter te dragen, terwijl ik wel winterschoen heb.. maar die hebben haast nog niet de buitenwereld gezien :p Deze alleen een foto van de puma's
67%5C389701.jpg

zoiets zou ik nooit kopen
gelukkig heeft iedereen verschillende smaak
 
Puma Uke, deze zitten ook fijn+pippi+
Ik heb ook de gewoonte om zomerschoenen in de winter te dragen, terwijl ik wel winterschoen heb.. maar die hebben haast nog niet de buitenwereld gezien :p Deze alleen een foto van de puma's
67%5C389701.jpg

Ik vind ze wel nice :)... Gelukkig lopen er steeds minder mensen met puma's... (niet vet als je 20x mensen met dezelfde schoenen tegen komt toch :D)...
Nu loopt iedereen op lacoste.. (of is dat alleen in mijn regio)
 
Ik loop op lacoste en heb nog vrij weinig mensen gezien die er ook op lopen (Spijkenisse). Maar daar kan ik me ook in vergissen want ik let niet zo op wat anderen dragen :D.
 
niet echt dat het nou gangsta scene word hiero maar goed, heb vandeweek deze pattas gekocht :p

8446_56026A.jpg


In het echt zien ze er nog beter uit en lopen best lekker
 
Van bommels
vanbommel2.jpg

Van vorige winter maar ze zijn nog goed :p

kheb deze ook nog 8P, maar dan parelmoer :p
biksho-bk194argbiap.jpg


En nog mercurial vapors, zonder noppies. iedereen kent ze denk wel :p
 
Last edited:
Ik vind ze wel nice :)... Gelukkig lopen er steeds minder mensen met puma's... (niet vet als je 20x mensen met dezelfde schoenen tegen komt toch :D)...
Nu loopt iedereen op lacoste.. (of is dat alleen in mijn regio)
Vroeger liep idd iedereen erop. Maar deze zie ik nooit langs komen (kan ook aan mn smaak liggen 8P) In het echt zijn ze mooier en zit dat labeltje er ook niet :)

En lacoste zijn gangsta,, Jwe3t :p
Ze zijn wel gaaf (ik had hem mss ook gekocht), maar nu zie je al die ali b-look-a-likes ermee:)

@ unkie: vooral die onderste zijn gaaf :)
 
Back
Top