'Het op wat voor schoenen loop jij' Topic

Erik.

Running
Ik ben wel is benieuwd op wat voor schoenen jullie allemaal lopen *D
Ik zal mijn schoenen even showen :)

prasho-amcupnerovelcrop.jpg


Alleen dan bruin 8P

Deze en deze:

shoes_il35815.jpg


Deze:

3L460_400.jpg


En ook nog deze:

46705-p.jpg


Dat waren ze wel :p

Edit: Ohw ja ook nog beche TMK's geen plaatje van te vinden :+ maar die kent iedereen wel denk ik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

prada2.jpg

deze maar dan met klitteband en in het rood suede

dan heb ik deze nog:
wrb.jpg


deze in kastanje bruin:
tim27331.jpg


puma baseball schoenen, ken ik helaas geen foto van vinden iemand anderS? ik heb die met die roze veters en het blauwe logo op de achterkant.

lichtblauwe TMKs, ken ik ook geen foto van vinden :'( jullie weten vast wel welke ik bedoel:p

dan heb ik deze nikes nog maar dan in het rood met goud.
terminatorgrunge_main.JPG


en dan me voetbalschoenen nog, nieuwste predators, in het rood met zwart en verwisselbare noppen
adidas_predator_football_boots.jpg


in totaal duz 7 paar schoenen :rolleyes:
ik geef echt TE veel geld uit aan schoenen :X
 
Last edited:
hahahaha weer een leuke topic 8P ik loop op verschillende soorten nike´s zoas: nike air max classic, ze zijn wit, rood nike teken, en rooie veters.
en ook de nike air max triax...groene met rooi nike teken.
en nike air max storm alert :? dat zijn vage schoenen.

majah, ik weet niet hoe je fotootjes hierop krijgd anders had ik wel gepost....hahaha ga door met deze lol topic :p
 
neo´s maffia said:
hahahaha weer een leuke topic 8P ik loop op verschillende soorten nike´s zoas: nike air max classic, ze zijn wit, rood nike teken, en rooie veters.
en ook de nike air max triax...groene met rooi nike teken.
en nike air max storm alert :? dat zijn vage schoenen.

majah, ik weet niet hoe je fotootjes hierop krijgd anders had ik wel gepost....hahaha ga door met deze lol topic :p

geef de link dan van je fotos.. ik help je wel
 
dieselmaniac said:
cker :p ga volgende week weer een paar halen.. ze zitten onwijs lekker, ook bij shoebaloo gekocht?

Ja Leidsestraat ga deze winter maar is kijken bij shoebaloo in pc hoofdstraat kijken voor een mooi kleurtje *D

En ze zitten zeker lekker! mag ook wel voor die prijs :p
 
Erik. said:
Ja Leidsestraat ga deze winter maar is kijken bij shoebaloo in pc hoofdstraat kijken voor een mooi kleurtje *D

En ze zitten zeker lekker! mag ook wel voor die prijs :p

twas laatst stormloop:p 160 euro per paar tzag er helemaal zwart letterlijk en figuurlijk :rolleyes:
 
Back
Top