This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Was het maar zo'n feest... Zou aardig wat geld schelen.
Zit 9 van de 10 keer toch wel over de 50 euro heen.. en op een echt feest ben je zomaar 100 kwijt tegenwoordig! :X

Ben benieuwd, in Spanje zal het ook wel niet goedkoop zijn...
Zometeen de tickets ophalen. 8)

Ik kwam deze vakantie op iets van 70 per dag (in Lloret). Geen gekke shit gekocht als waterpistolen maar wel redelijk wat mixdrankjes (malibu cola) want in sommige clubs verkopen ze gewoon piswater als bier lijkt het wel.

Ik vertrek morgenochtend ook voor een weekje Kroatie.. M'n ouders zitten daar, en ik kom gezellig een weekje langs...

Daarna weekje terug... (race), en dan voor 2 weken naar Gran Canaria

Ik ben langzaam mn koffer inpakken, want ik vertrek vannacht richting Italie voor 2,5 week met gf

3 euro..... niet veel indd

Ik weet niet hoe het verder bij jou in de vrienden groep gaat hoor, maar bij ons geeft iedereen gewoon rondjes, en er was ook iemand die deed dat ook nooit, op begeven moment er ook uitgetrapt, halo ik werk ook net zo hard voor me geld als hij, moet ik mijn geld aan zijn bier uitgeven amehoela

Vanochtend terug gekomen van Mallorca. Playa de Palma.

Relaxed strand, redelijk goed uitgaan, dus heb me wel vermaakt . Ben ook nog een member tegen gekomen, maar wie dat ook alweer was al sla je me dood ik was echt te blauw .

Mark. waar ga je heen? Arenzano, Portofino enz is erg leuk!

Ik ga vannacht richting Choccia rijden. Dat ligt 20 km onder Venetië aan de adriatische kust. Heb er goed zin in Ga zo maar eens slapen, want we vertrekken vannacht.

Vanochtend terug gekomen van Mallorca. Playa de Palma.

Relaxed strand, redelijk goed uitgaan, dus heb me wel vermaakt . Ben ook nog een member tegen gekomen, maar wie dat ook alweer was al sla je me dood ik was echt te blauw .

Wat zijn leuke dingen op Mallorca om naar toe te gaan?
Zoals discotheken maar ook mooie/leuke plekken enzo..

Hier wat foto's van mijn vakantie in Venezuela. Ben er 2,5 maand geleden geweest. Was mijn 3e keer Zuid-Amerika in 1,5 jaar. Vorige jaar 2x in Brazilie geweest! Dit soort landen vind ik veel toffer dan Spanje of Griekenland.

Canaima

Ons nachtverblijf in de Amazone!

Hier wat foto's van mijn vakantie in Venezuela. Ben er 2,5 maand geleden geweest. Was mijn 3e keer Zuid-Amerika in 1,5 jaar. Vorige jaar 2x in Brazilie geweest! Dit soort landen vind ik veel toffer dan Spanje of Griekenland.
plaatjes
en terecht :!
vriendin van me zit nu in venezuela ben fucking jalours
en idd salou enzo boeit me echt niks
kreeg vroeger altijd tehoren van ja onze vakantie kost maar 400 euro ( met de bus naar spanje... en dan 100 euro per dag drank uitgeven... ) vonden ze goedkoper dan
1000 euro naar venezuela en alles er bij hebben rum alles...
ben toch net zo'n persoon die lam ligt elke avond.