Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Lekker 3 uur in de transfer bus zitten vanaf het vliegveld of niet dan? :D

Die bustransfer is wel gaar denk ik ja :D Voordeel is dan wel weer dat je nog iets van het land ziet misschien, al verwacht ik er niet veel van.

Maar als alles een beetje normaal verloopt komt het met tijden allemaal goed uit.

Enige wat je ziet met die busreis is zand, verrotte gebouwen en mega gaten in het wegdek.
Alles behalve relaxte busreis dus :P

bizar man :p
kga vrijdag naar renesse en maatje van me zei vorig jaar daar ook rond 100 eu per dag uitgegeven te hebben, maar hij is meer van ik koop wat ik wil...

ik ben zelf meer hollander, en voordrinker, dus hoop met 15 eur per dag wel rond te komen :) heb er al erg zin in, nu het weer nog ;(

En in de kroeg zuip je niet met je maten?
Ik zuip elke zaterdag thuis een goede fles drank op met een maat en dan geef ik nog minimaal 50e uit in de kroeg :X

als ik ga stappen is het ook 50+ idd x|

Ik ga trouwens half aug een weekje naar de belgische ardennen, dit jaar maar geen zon vakantie geboekt, volgend jaar eens 2 weken ergens heen (ivm net nieuw werk maar 1 weekje opgenomen)

In renesse deed ik rond de 80 euro p dag, maar dan kocht ik ook wel eens onzin dingen zoals waterpistolen die we vervolgens met bronwater vulde :+.

16 augustus ga ik naar Blanes, Ik ben bang dat ik het niet meer met 80 euro ga redden :p.

Op vakantie moet je genieten en dus lekker niet op je geld letten...

Vrijdag vertrekken we in onderstaand busje voor 14 dagen naar Kroatië

bus.jpg

De eerste week zitten we in Porec, de tweede week in Medulin 8)

Ieder zijn die natuurlijk maar mijn laatste vakantie 2/3 jaar terug :P ging er ook makkelijk 100E per dag doorheen aan eten drinken enz

Vriendin van me wil me mee hebben naar salou, ze wil zelfs de reis betalen voor me, ik kan alleen niet....

vanmorgen weer gekomen van weekendje zwarte cross, wat een zuipfestijn
2 keer per dag hartstikke lam, vrijdag om 11.30 vliegen we richting kreta:W

Back