Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

* 2 kroppen ijsberg sla
* 10 cherrytomaten
* 1/2 komkommer
* 1 rode ui
* 100 gram feta
* 1 blikje ansjovis
* 10 groene olijven zonder pit
* 10 zwarte olijven zonder pit
* 1 eetlepel pijnboompitten
* DRESSING:
* 3 deciliter olijfolie
* 1/2 deciliter azijn(wijn)
* zout
* peper

geef mij maar een lekkere ceaser salade :W

OMG. dat klinkt hemels. :D

Zo. Net de vluchttijden doorgehad. Mooi om 6 uur in de ochtend vliegen.

Betekent dus fijn 12 volle dagen Marmaris :W

@ Titus en Maarten: Fijne vakantie!

Lekker 3 uur in de transfer bus zitten vanaf het vliegveld of niet dan? :D

Maatje van me zit nu in Antalya. 12 uur over gedaan om in het app te komen. Het vliegtuig stond niet aangemeld bij de luchthaven van Turkije. Daardoor moesten ze wachten op schiphol om op te kunnen stijgen.

Vervolgens kregen ze in de lucht de melding dat de crew over hun maximale werktijd zat (door het wachten op schiphol), waardoor de kist aan de grond moest in Kroatie. Na enkele uren wachten weer verder gevolgen naar turkije. Toen nog 2 uur in de bus. x|

Ik ben net geacclimatiseerd n.a.v. Bonaire (mei) en ga in juli een week naar St. Petersburg en dan met de kerst een weekje op wintersport. Verder ff vrije dagen sparen, ga in Maart naar Nieuw Zeeland en van April t/m Juni naar Australie.

Net terug van twee dagen Parijs (familiebezoek).
Donderdag naar St. Petersburg, goed veel zin in!
Heb ook nog vijf dagen Praag geboekt eind augustus (kon het niet laten).

Ja elke dag max naar de klote. Maja dan krijg je dus dagen dat je pas om 3 uur / half 4 je nest uit komt en dat is best zonde van de dag zegmaar :P

Nu ook goed naar de klote trouwens. Sliep om 4 uur en om 5 uur ging t wekkertje weer 8P

Ja elke dag max naar de klote. Maja dan krijg je dus dagen dat je pas om 3 uur / half 4 je nest uit komt en dat is best zonde van de dag zegmaar :P

Nu ook goed naar de klote trouwens. Sliep om 4 uur en om 5 uur ging t wekkertje weer 8P

Ik was ook elke dag naar de klote maar ging gewoon om 10u mn nest uit, ff ontbijten en slapen in de zon :P
Openlucht discotheken zijn vet he, oa Joy :W

Ik was ook elke dag naar de klote maar ging gewoon om 10u mn nest uit, ff ontbijten en slapen in de zon :P
Openlucht discotheken zijn vet he, oa Joy :W

Ja Joy was idd goed vet, maar vond backstreet wel wat toffer. Mja daar werden ook wel de dopere feesten gehouden 8)

Naja 10 uur uit me nest trok ik de eerste week nog wel ja, maar daarna ging het bergafwaardtZzs 8P

Curacao was ook goed te doen, 24 dagen geweest. Alleen vliegreis viel me een beetje tegen kwa tijd (10uur..) aangezien ik niet kan slapen in een vliegtuig:P

Hadden wel ieders eigen tv scherm enzo met 15 films, en nog wat bende dus dat was wel chill :)

Haha dat hadden wij in Lloret 12 dagen lang ^_^. Vorig jaar 15 dagen Blanes ook precies hetzelfde

Stijn P.

kkgaar ja. :D Eén keer gedaan zo'n vakantie, nooit weer. Lloret overigens. 15 dgn lang 100e pd aan alcohol er doorheen knallen. x|

Back