This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Gister terug gekomen uit Salou, wat een avontuur zeg:W paar keer GOED lam geweest, en toch ook wel elke dag rond de 70 euro uitgegeven... Je spaart heel het jaar voor een vakantie, dus ga dan neit op je portemonee letten, gewoon smijten met dat geld

ik geef op een normale uitgaansavond, niet op vakantie, gemiddeld 3 euro uit denk ik
dus zal op vakantie wel wat meer worden en onzin zoals waterpistolen enzo, zal ik vast ook wel doen kheb ook 50 stinkzakjes en ff telefoon met goede kwaliteit camera gekocht om te filmen enzo, khoop alleen niet dat we van de camping af worden gestuurd, want we zitten niet op een jongerencamping..

Jezus wat een puuuut

Ik vertrek zo richting Schiphol en op naar Kos...

Ben benieuwd hoe het er dit jaar is

Lol heb je geen vrienden waar je rondjes aan geeft ofzo? En what about entree?
Zelfs al ga je naar een studentenvereniging waar geen entree is en bier voor 80 cent dan geef ik alsnog 30/40eu uit. Laat staan als ik naar Escape (Amsterdam) ga waar bier 3,25 is oid.

idd ik ga alleen naar binnen als ik vrijkaarten heb geregeld of gewoon gratis is, en ik drink/rook altijd voor dat ik naar binnen ga, vind drankjes gewoon te duur in een disco/kroeg.. af en toe neem ik een drankje, en dat is 2 of 4 euro (1 muntje is 2 euro)

kweet nog wel dat ik aan het battelen was, en mijn mond zo uitgedroogd was door alcohol van tevoren dat ik gewoon een cola bestelde, voor 2 euro een glaasje, pff ben gewoon een gierige hollander dus vind drinken tijdens uitgaan niet tof, rondjes geef ik ook nooit, ben ook nooit in een kroeg te vinden maar meer in de disco of buiten of bij thuisfeestjes

Ik geef je gelijk. Wat er betaald wordt voor een drankje aan de bar is gewoon buiten proporties. Principieel zou ik ook niets kopen. Alleen is dat me nooit gelukt en op de één of andere manier streef ik er ook nooit naar en ben ik een hoop geld kwijt.

Gewoon mee eens. Ik heb het vaak ook dat idee, maar na 1 of 2 biertjes gaat die gedachten totaal verloren. Nou geef ik in de ene tent ook liever mn geld uit dan in de andere.

Her zit zon bruin café waar we altijd wat ouwehoeren met vrienden en kaartje leggen, poolen etc. Wordt blues en goede rock gedraaid, die barmensen ken ik bijna allemaal wel en zij ons ook, dus regelmatig een gratis kannetje bier of wat te eten. Echt superrelaxed allemaal. Je kan ook bv gewoon wat aan de bar bestellen bij de shoarmatent ernaast, gaan zij het voor je halen enzo ('zodat ze ff buiten zijn'). Daar word ik niet uitgebuit en wordt loyaliteit beloond, die gedachte beloon ik dan ook graag.

Dus jullie zijn die mensen die ervoor zorgen dat de buitenlanders denken dat Nederlanders zuinig zijn?
3 Euro met uitgaan, 15 Euro per dag op vakantie, OMG, 8P
Die maten van je zijn zeker wel klauwen met geld kwijt aan jou of niet?
Zoals ze hier in Drenthe zouden zeggen: stellegie kniepers

Flesje bier a €7 vond ik wel schandalig :+

Ik ga binnenkort samen met vriendin naar Rhodos 8) Lekker van de zon genieten..