Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

26ste eindelijk naar salou:+

Zal wel verschrikkelijk foute vakantie worden volgens mij is de gemiddelde leeftijd daar 16:+

Hele groep vrienden van me gaat daar ook heen, allemaal 19 á 20. Ik kan helaas niet mee, ga dan naar indonesie, volgend jaar maar iets volwasseners zoeken. Zal wel een roadrip worden oid:W, altijd al willen doen:)

Vorig jaar vakantie in Calella gehad, en toen gingen we met een kroegentocht naar lloret, maar wat was dat supervet.
Zou niet meer weten hoe die hutten allemaal heetten, maar het is echt te gruwelijk daar.
Veel mooie dames, groot, sfeervol, goede muziek en niet te vergelijken met nederland imo.

Dit jaar ga ik naar Chersonisos, ben echt benieuwd :) vriend die mee gaat is al 3 x eerder omdat hij het zo dik vind.

ik ook naar chersonisos, heb er wel flink zin in:)

wanneer ga je?

Ik ook de 29ste:)

Wij laten nog shirts maken dus laat tegen die tijd wel ff weten watvoor dan spot je ons misschien keer met uitgaan.. Waarschijnlijk NL elftal foto's

Ah lache. Laat die shirts nog maar eens zien voor die tijd. Welk appartement/hotel ga je heen?

Haha, zal wel meevallen :). Hopelijk is daar iets te zien qua uitgaansleven. We hebben gewoon een kaart genomen en willekeurig iets aangeduid, altijd tof :).

Mijn transavia vlucht vertrekt gelukkig nogsteeds om 8.40 morgenochtend :) Ik heb trouwens een keer 13 uur vertraging gehad, was met martinair. Vlogen toen om 0.30, hele nacht op schiphol gezeten, dat was een flinke hel :)

2 jaar terug vliegtuig gemist in praag...10u moeten wachten in m'n eentje :X
Was van Cairo->Praag->Brussel

Van Cairo naar Praag was ik met een hele groep vrienden, maar zij vlogen van Praag naar Dusseldorf en ik alleen naar Brussel omdat ik m'n ticket later had geboekt :X

Ook me tickets binnen. Vlieg om 05.00 uur 's ochtends = vroeg op het strand = snel dronken :W.

En vlieg terug om 8.00 uur 's ochtends = niet slapen = lekker brak :|.

Mallorca btw. Playa de Palma, Ben Hur. Op 23 Juli vertrekken we.

Back