Vorig jaar vakantie in Calella gehad, en toen gingen we met een kroegentocht naar lloret, maar wat was dat supervet.
Zou niet meer weten hoe die hutten allemaal heetten, maar het is echt te gruwelijk daar.
Veel mooie dames, groot, sfeervol, goede muziek en niet te vergelijken met nederland imo.
Dit jaar ga ik naar Chersonisos, ben echt benieuwd vriend die mee gaat is al 3 x eerder omdat hij het zo dik vind.
Ik ook de 29ste
Wij laten nog shirts maken dus laat tegen die tijd wel ff weten watvoor dan spot je ons misschien keer met uitgaan.. Waarschijnlijk NL elftal foto's
Mijn transavia vlucht vertrekt gelukkig nogsteeds om 8.40 morgenochtend Ik heb trouwens een keer 13 uur vertraging gehad, was met martinair. Vlogen toen om 0.30, hele nacht op schiphol gezeten, dat was een flinke hel
Volgende week zondag richting Kroatie..
auto + tent + vriendin = :W
Haha, zal wel meevallen . Hopelijk is daar iets te zien qua uitgaansleven. We hebben gewoon een kaart genomen en willekeurig iets aangeduid, altijd tof .
Vannacht maatje weggebracht met zn GF, toch een raar gevoel als je dan op Schiphol staat en je gaat zelf niet :X
ga je niet met vrienden weg deze zomer? anders ga maar mee naar mallorca , samen die chikAzzz playen 8)