Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

is dat zo bizar dan dat iemand nog nooit in een vliegtuig gezeten heeft ?
ik heb ook nog maar 2 keer in heel mijn leven in een vliegtuig gezeten...

Ik zit minimaal 2x per jaar in zo'n ding dus voor mij is dat vreemd, mja ik ging al vanaf mn 2e met het vliegtuig op vakantie :)
Ben niet anders gewend, volgens mij maar 1x met de auto naar Zuid-Frankrijk geweest en meer niet.

zit nu in het heerlijke Lloret. wat een plek zeg :D
mooi eigen villa gehuurt met 11 man.
weer is echt super. gelukkig zit ik nog lekker tot de 25e :P

edit:
is trouwens voor mij ook pas de 2e keer dat ik vlieg. of je moet heen en terug apart rekenen :+

DIT snap ik dus echt nooit he.. ben je eindelijk een week op vakantie.. ga je op t forum zitten.. Maargoed :D Veel plezier!

is dat zo bizar dan dat iemand nog nooit in een vliegtuig gezeten heeft ?
ik heb ook nog maar 2 keer in heel mijn leven in een vliegtuig gezeten...

Ik heb best veel gevlogen in mn leven. De laatste keer is 4 jaar terug geweest, en om eerlijk te zijn denk ik ook de laatste. De een na laatste keer een vlucht meegemaakt die ik niet meer vergeet :X en de keer erna vond ik het al helemaal niks meer. Zal het altijd proberen te vermijden nu. Ook een keer 11 uur in zo'n kreng gezeten. Dat al sowieso noooooooit meer.

Weetje wat leuk is, van Aruba naar Miami, Miami naar Londen en vanuit Londen naar Amsterdam, dan ben je het ook wel ff zat :X

Weetje wat leuk is, van Aruba naar Miami, Miami naar Londen en vanuit Londen naar Amsterdam, dan ben je het ook wel ff zat :X

Telt Miami - NY - Parijs - Amsterdam achter elkaar ook ?
+ Moet 6 uur wachten op JFK :p

Maargoed wel 10 dagen 1 en al lol vooraf :W

Moet overstappen.. Toen ik de ticket boekte baalde ik al dat ik 4 uur moest wachten, maar de dag erna kreeg ik een mail dat het nog is 2 uur langer werd door wijziging in de vlucht ofzo :S

heb redelijk de wereld al afgevlogen
sowieso
2x per jaar Londen
1x per jaar Venezuela :D
nu naar Thailand en omliggende landen
ook iets van 5x vliegen

moet er echt niet aan denken om 12 uur in een bus naar spanje te zitten
maarja ieder zijn ding

Back