Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

ben 2jaar geleden in lloret geweest.
betaalde toen in een discotheek iets van 4 euro voor een flesje heineken idd.
maar als je een membercard van de discotheek haalt kost het allemaal niks meer. dan betaal je voor een biertje gewoon 1.50 ofzo en cocktails ook allemaal goedkoop :)

Ik had dat indd ook. Kwam er om 23.00 aan, koffers neer en we gingen even kijken wat hoe het uigaansleven eruit zag. Kwam rond 6e dronken @ hotel.

Waikiki?

Ben in Lloret, Malgrat en Blanes geweest en in deze volgorde vond ik het ook het vetste...

Ik had andersom 8P Kwam rond 7 uur sochtends aan, en was om half 11 sochtends katje lam :X Toen nog eens inchecken enzo met lamme harses, was niet echt een aanrader ofzo :P

Ik had andersom 8P Kwam rond 7 uur sochtends aan, en was om half 11 sochtends katje lam :X Toen nog eens inchecken enzo met lamme harses, was niet echt een aanrader ofzo :P

Ja dat lijkt me echt niet lekker. Ook niet echt verstandig want je voelt je dan echt verrot.
Toen we na Lloret gingen waren er ook een paar van onze groep, in de bus alles opgezopen bier whiskey enz. kwamen we om 8 uur smorgens aan en gingen ze verder aan het bier...
Dat zal ik nooit doen zoiets

Haha naja ik heb alleen die eerste ochtend gezopen, daarna gewoon smiddags/savonds pas weer aan de zuip. We konden die ochtend nog helemaal niks doen, waren geen tentjes open enzo en we konden ons hotel niet in dus gingen we maar even zuipen @ restaurant/cafe van t hotel zelf :P

Vorig jaar vakantie in Calella gehad, en toen gingen we met een kroegentocht naar lloret, maar wat was dat supervet.
Zou niet meer weten hoe die hutten allemaal heetten, maar het is echt te gruwelijk daar.
Veel mooie dames, groot, sfeervol, goede muziek en niet te vergelijken met nederland imo.

Dit jaar ga ik naar Chersonisos, ben echt benieuwd :) vriend die mee gaat is al 3 x eerder omdat hij het zo dik vind.

joa ben ook benieuwd hoe het is daar op kreta 8)
dit jaar met onze eigen vriendengroep van 6 man, en nog 4 uit een oudere groep die een btje uit elkaar is gevallen. Wordt iig groot feest

http://www.cheaptickets.nl/

Heb daar 2 reisjes geboekt.

Gebeurde me trouwes wel iets vaags :S toen ik een ticket wilde betalen via creditcard en in het betalingsscherm stond, schoot ineens de prijs met 4 tientjes omhoog.. En het was dus niet iets van BTW of andere vage kosten.

Maatje van me komt morgen terug uit Kos. Zegt dat het daar wel megavet is, lekkere chickies, vette discotheken & prijzen vallen goed mee! Amuseer je daar :)

Back