This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Ja hoor, leuk uitgaan, leuk volk, goed hotel. Dus nog maar een keertje dan *D

Doe je goed 8)!

Ik ga dit jaar Mallorca, hoop het niet tegenvalt t.o.v. Kos, want dat was echt super 8). Doe Fay even de groeten... :love:.

Wat een chick, knallen met die boot als een gek :W.

dat schijnt dus juist tegen te vallen. In het binnenland etc. is het idd zo goedkoop, maar als je dan aan de kust in de wat toeristisere plaatsen komt is ook gewoon bier 2eu en eten net als hier..

Vorig jaar ging ik elke avond voor +-20eu uit eten met drank erbij
Uitgaan koste ook nog eens rond de 20eu, dan was je echt goed tam..

18 augustus, als ik net 2 dagen terug ben van 2 weken italie, gaan Shane ik en nog 3 anderen op road trip
Dit zal de route ongeveer worden. Iemand nog suggesties waar we echt langs meoten?

Last edited:
18 augustus, als ik net 2 dagen terug ben van 2 weken italie, gaan Shane ik en nog 3 anderen op road trip
Dit zal de route ongeveer worden. Iemand nog suggesties waar we echt langs meoten?

Ga een paar dagen eerder, pik Sziget mee, en je rijdt zowat dezelfde trip als ik.

[Ir]http://i32.tinypic.com/1zlgmyf.jpg[/Ir]

Je gaat btw met z'n 5en?
Dan mag je wel een flinke auto hebben, de 3e zitplek op de achterbank zit NIET relaxt kan ik je uit ervaring meegeven.

Zelf gaan wij met z'n 4en, proberen om met een oude BX europa door te komen

Venetie.. daar zit ik dus die 2 weken ervoor al.

We gaan trouwens met 2 auto's; De leon en de e30 van Shane.

Venetië lijkt me idd erg gaaf..

Maar goed we gaan idd met de leon en mijnn bimmer..

Kheb er zin in!

Mwa, heb een jaartje terug ook een soort van Roadtrip gemaakt. Wel maar 3 dagen, we waren eerst naar Wenen, dan Venetie en dan naar Zurich. Venetie had ik altijd interessant gevonden, maar het maakt niet echt een indruk op je. Je zal wsl. daarna nooit meer gaan

Je moet de auto btw buiten de stad parkeren (zijn genoeg parkeergarages) en de rest doe je wandelend of met de boot. Voor de rest veel toeristen en that's it

Vanwaar langs Montpellier? Lijkt me nou niet echt een interresante stad