Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

10 januari ga ik voor 16 dagen na Brazilie. Ga samen met wat maten. Heb er erg veel zin in!! Ga liever na zoiets heen dan dat ik na Kreta of Mallorca ga.

17 juni zit ik in het vliegtuig naar mn gf in Zuid Afrika ( ze woont 50 km van Johannesburg in Pretoria-Krugersdorp voor de kenners)

1 Augustus ga ik nog 2 weken naar me nichtje in Ibiza dus dat word flink feesten...

iemand nog in paasvakantie naar Egypte geweest? We willen wat party'n:p, aanraders?

Zomervakantie 2 weekjes Turkije met vrienden, voor 7de keer al:p, ieder jaar wordt het beter, vooral tarief ultra-all-inclusive bevalt ons, want die locale dranken mag je houden

wrs dan nog met ouders mee naar vietnam, ook leuk mee genomen

en miss nog eff oostblok aandoen, kost je geen bal 0.40 eur voor halve liter:p

Ik ben alleen in Chersonissos geweest en nooit aan de costa Brava, Chersonissos is sowieso heel erg vet. Van horen zeggen weet ik dat de gemiddelde leeftijd in Chersonissos wat hoger ligt dan aan de Costa Brava. Dus ik zou eerst lekker naar Spanje gaan en het jaar erop naar Griekenland. Alhoewel Chersonissos er niet minder leuk om word, zullen jullie wel wat jonger zijn dan gemiddeld.

Last edited:
kga zeer wsl richting l'estartit met eigen vervoer 2.5 week,
vorig jaar erg goed bevallen maar toen waren we naar italie geweest :)

Ben ik een jaartje of 4 terug geweest. Aanraders voor uitgaan zijn Maxims en Podium :)
Maxims is erg tof maar vrij duur als je entree moet dokken. (Ik meende dat het toen 20euri was) Wij stonden op een camping en dan kon je met je camping pas gratis naar binnen.. Castle Montgri ofzo heette dat.

Ik ben eind van dit jaar een maand naar Australie geweest. M'n zus studeerde er een half jaar lang, en ik ging haar een bezoekje brengen en ff samen rondreizen. :) Een maand is eigenlijk te kort, en ik wil ook zooo graag terug! (gaat ookwel gebeuren als 't aan mij ligt:D) Aangezien het algemene vakantie 2006 topic ietwat snel is omgetoverd in het zomer 2007 topic, hier m'n foto's maar. In Australie valt de zomer van 2006 ook in 2007, dus wat dat betreft.. :+

39658788_6_2Lws.jpeg

Wsup!

39658787_6_dRaq.jpeg

Great Barrier Reef :D

39658785_6_lwMO.jpeg

Mooi weer in Sydney:X

39657387_5_36Hu.jpeg

Walibi aaien (net konijnen:P)

39657385_6_Ndki.jpeg

Die beesten zijn zacht :love:

39654972_6_OKNg.jpeg

Zo'n ranger op Fraser Island, 't grootste zandeiland ter wereld, komen zo nog meer foto's van.

39653246_6_tx2Q.jpeg

't Zand bij Lake McKenzie op Fraser Island, en in 't echt is 't nog veel witter dan op de foto!

39653245_6_IBKb.jpeg

Lake McKenzie :love:

39653244_6_wcAh.jpeg

't Is een Freshwater lake. 't Water is hier zo puur, dat er nauwelijks leven in mogelijk is. Super helder dus!:D Er leefde 1 soort schildpad in, 2 soorten kleine visjes en een paar soorten krabbetjes, verder NIKS!

39653243_6_IwjW.jpeg

Nogmaals Lake McKenzie :love:

39653242_6_On_8.jpeg

Jammer dat het dag 2 van de trip kutweer was :P

39651670_6_Agx9.jpeg

Tropisch regenwoud :)

39651672_6_tNx4.jpeg

En als laatste Ik bij Brisbane.

Back