Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

nog geen id, iig niet met me ouders naar Kroatië of naderhand er zelf heen gaan wat hun wel willen. Maybe met me gf weg als dat dan nog iets is :P

Ik heb dit jaar maar van 18 augustus tot 1 september vakantie.

Heb voor een college gekozen dat van 23 juli tot 18 aug wordt gegeven en mn hertentamens vallen er nog net voor :X

Denk dat het er niet inzit.

hou oud moet je in chersonnissos en loret zijn voor discotheken enz binnen te komen ?

Vorig jaar in Chersonnissos geweest, je kan gewoon naar binnen lopen want er is toch geen portier of ingang te vinden, bij veel is de voorkant gewoon open. Er is geen min. leeftijd volgens mij:)

Denk dat het ook vrij duur is voor de 15/16 jarige.

Voor de wijsneuzen: ja het is voor iedereen even duur, maar iemand van 16 heeft niet hetzelfde inkomen natuurlijk :+

Ik ben ook een beetje op zoek naar een leuke vakantie, heb het plan om met een paar vrienden ergens heen te gaan..Maar weet iemand misschien een beetje goede site voor niet al te prijzige vakanties? het liefst naar spanje.. er zijn zoveel sites, ik kan niet kiezen.

Afgelopen jaar in Japan geweest met me vader naar onze fabriek daar, dit jaar ook weer mee :W

Is echt super daar :W Direct weer wat iPod zooi inslaan daar :P

fototje03.jpg

Dik! :D Ben een keer naar Bali geweest, echt vlak voor die aanslagen gebeurden :X Maar was wel erg mooi.

gewoon ff nieuwschierig :D, wat fabriceren jullie daar in die fabriek?

Electronica :)

Voornamelijk schakelaars voor de grote industrie; voor vliegtuigen, gevangenissen, fabrieken, grote machine's enz. enz. je kunt het zo gek niet bedenken of het is er..

Is ook wel geinig als ik met school ergens op excursie gaan kom ik bijna altijd wel onze producten tegen :D (of tijdens vakanties in hotels enz.) Zou wel eens kijken of ik morgen een foto van in de fabriek kan vinden..

Kan je ook zien om wat voor 'n materiaal het gaat :)

Ga dit jaar naar lloret toe met een stel vrienden, ben er vorig jaar ook geweest en het is ons toen goed bevallen, daarom nog een keertje:)

De prijzen vond ik opzich meevallen, gemiddeld 2 euro per biertje en af en toe happy hours.
Leeftijd is bij de kroegen geen probleem, bij de grote disco's staan wel portiers maar weet niet wat de min leeftijd is.

Back